همایش «‌رهروان زینبی» در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 1470314
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴

همایش «‌رهروان زینبی» در همدان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مدیرکل اوقاف همدان از برگزاری همایش عظیم رهروان زینبی با شعار لبیک یا زینب در بقعه امامزاده عبدالله این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، حجت‌الاسلام رضا حاجی زین‌العابدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان چهارشنبه، 14 آبان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همایش عظیم رهروان زینبی با شعار لبیک یا زینب در بقعه امامزاده عبدالله این شهر پنجشنبه، 15 آبان از ساعت 16 با حضور پرشور بانوان برگزار می‌شود.

وی افزود: حجت‌الاسلام موسوی اصفهانی، امام جمعه موقت همدان و حجت‌الاسلام رحیمی، مبلغ دینی اعزامی از قم به همدان در همایش رهروان زینبی سخنرانی می‌کنند، همچنین مداح اهل بیت(ع) حاج محسن صلواتی نیز در این مراسم مداحی می‌کند.

حجت‌الاسلام زین‌العابدینی عنوان کرد: زنان عاشورایی با گذشتن از عزیزان و غلبه بر هواهای نفسانی به چنان درجه‌ای از ایمان رسیدند که لیاقت همراهی با امام حسین(ع) و دفاع از حریم اسلام را داشتند.

مدیرکل اوقاف همدان اضافه کرد: قیام امام حسین‌(ع) تبلور یک بیداری همیشگی برای مسلمانان است و امام حسین(ع) با زنده نگه داشتن دین خداوند، اهداف والای پیامبر اسلام(ص) را تثبیت و نهادینه کردند.

captcha