عرضه كتب اسلامی در نمايشگاه بين‌المللی كتاب ژاپن
کد خبر: 1800360
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۸۸ - ۱۴:۱۴

عرضه كتب اسلامی در نمايشگاه بين‌المللی كتاب ژاپن

گروه بين‌الملل: حضور ناشران جهان اسلام و عرضه كتاب با موضوع علوم و فرهنگ اسلامی و نسخه‌های قرآن كريم در شانزدهمين نمايشگاه بين‌المللی كتاب ژاپن بسيار چشمگير و قابل توجه است.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از روزنامه عربستانی «الرياض»، شانزدهمين نمايشگاه بين‌المللی كتاب ژاپن از روز چهارشنبه 17 تير با مشاركت 500 ناشر از 30 كشور جهان در محل دائمی نمايشگاه‌های بين‌المللی شهر «توكيو» آغاز شد و فردا 21 تير به پايان می‌رسد.
«وليد عبدالناصر» سفير مصر در ژاپن در بازديد از غرفه‌های كتب اسلامی نمايشگاه كتاب ژاپن گفت: عرضه كتب اسلامی به زبان‌های مختلف، عامل مهمی برای معرفی آموزه‌های صحيح اسلامی به غيرمسلمانان است.
وی افزود: تعداد غرفه‌ها و حجم كتب اسلامی در نمايشگاه بين‌المللی كتاب ژاپن نسبت به دوره‌های قبلی اين نمايشگاه رشد چشمگيری داشته است و كشور مصر به‌عنوان يك كشور آفريقايی مسلمان برای نخستين بار است كه در اين نمايشگاه كتاب شركت می‌كند.
وليد عبدالناصر در پايان گفت: فردا 21 تير كارگاه‌های آموزشی با موضوع «آشنايی با هنر تجسمی اسلامی» و «هنرهای اسلامی و سينما در مصر» برگزار می‌شود كه جمعی از هنرمندان ژاپنی و هنرمندان مسلمان در اين كارگاه‌های آموزشی شركت دارند.
captcha