کد خبر: 2516380
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۸

همايش «ياس كبود» در اردبيل برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: رئيس حوزه هنری استان اردبيل از برگزاری همايش «ياس كبود» همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) در اردبيل خبر داد.

ساسان ناطق، رئيس حوزه هنری استان اردبيل با اعلام اين مطلب در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه اردبيل، گفت: همايش ياس كبود با موضوع خوشنويسی با حضور خوشنويسان برگزيده از سوی حوزه هنری استان اردبيل برگزارمی‌شود.
وی افزود: در اين همايش 10 نفر از خوشنويسان برتر ملی و بين‌المللی استان به كتابت سوره كوثر و اسما و القاب يگانه دخت نبی مكرم اسلام می‌پردازند.
ناطق زمان برگزاری اين همايش را 26 فروردين اعلام كرد و افزود: همايش ياس كبود در تالار سخن حوزه هنری استان اردبيل برگزار خواهد شد.
وی هدف ار برگزاری اين همايش را ترويج ارزش‌های دينی و اسلامی در قالب هنر اعلام كرد.
captcha