نشست مديران راديوهای قرآنی جهان در مدينه منوره برگزار می‌شود
کد خبر: 2516400
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۶

نشست مديران راديوهای قرآنی جهان در مدينه منوره برگزار می‌شود

گروه بين‌الملل: نشست مديران راديوهای قرآنی سراسر جهان، روزهای 24 و 25 فروردين‌ماه به همت سازمان آموزش، علوم و فرهنگ اسلامی در مدينه منوره برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قران(ايكنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی «ISESCO»، اين نشست بين‌المللی به همت سازمان آموزش، علوم و فرهنگ اسلامی(آيسسكو) و با همكاری اتحاديه راديوهای قرآنی و اسلامی و وزارت فرهنگ و اطلاعات عربستان در قالب برنامه‌های ويژه بزرگداشت مدينه منوره به عنوان پايتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2013 برگزار خواهد شد.
هدف از برگزاری اين نشست، افزايش نقش راديوهای قرآنی در ترويج ارزش‌های اسلامی و معرفی اين دين الهی به عنوان دين صلح و تسامح و نيز پاسخ به هجمه‌ها و تبليغات منفی رسانه‌های ضداسلامی عنوان شده است.
همچنين، يافتن راه‌حل‌هايی برای مشكلات فنی و مالی راديوهای قرآنی و گفت‌وگو درباره روش‌های تقويت همكاری ميان مسئولان اين راديوهای اسلامی از ديگر اهداف اين نشست به شمار می‌رود.
علاوه بر مديران راديوهای قرآنی كشورهای عضو سازمان همكاری اسلامی، گروهی از مسئولان راديوهای اسلامی در كشورهای غيراسلامی نيز در اين نشست حضور خواهند يافت و تجربيات خود در زمينه نحوه استقبال شهروندان غيرمسلمان از برنامه‌های راديويی مرتبط با اسلام را در اختيار ديگر شركت‌كنندگان قرار خواهند داد.
captcha