کد خبر: 2518536
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۰

طرح «بصيرت فاطمی» در مشهد اجرا می‎شود

گروه حوزه‎های علميه: طرح «بصيرت فاطمی» به همت مدرسه علميه اسلام‎‏شناسی حضرت زهرا(س) اجرا می‎شود.

به گزارش خبرگزاری بين‎المللی قرآن(ايكنا) معاونت پژوهش مدرسه علميه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س) در راستای فعاليت‎های فرهنگی خود اقدام به برگزاری دوره‎های تبليغی با موضوع بصيرت كرده است.
اين دوره كه دوره بصيرت فاطمی نام دارد، به مناسبت گرامی‌داشت ايام فاطميه و در راستای طرح بزرگ نهضت فاطمی و با هدف انتقال معارف دينی و گسترش و تثبيت فرهنگ و معارف اسلامی در اماكن مذهبی، طرح مشاوره دينی در مساجد با عنوان بصيرت فاطمی، برگزار می‎شود.
آغاز اين طرح همزمان با ايام شهادت آن حضرت در دهه فاطميه است و تا نيمه اريبهشت ماه سال آينده همزمان با ايام ميلاد حضرت فاطمه سلام الله عليها ادامه دارد .
اجرای اين طرح توسط معاونت فرهنگی و با همكاری كانون فارغ التحصيلان و واحد مبلغين مدرسه اجرا می‎شود.
captcha