به گزارش خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) معاونت پژوهش مدرسه علميه اسلامشناسی حضرت زهرا(س) در راستای فعاليتهای فرهنگی خود اقدام به برگزاری دورههای تبليغی با موضوع بصيرت كرده است.
اين دوره كه دوره بصيرت فاطمی نام دارد، به مناسبت گرامیداشت ايام فاطميه و در راستای طرح بزرگ نهضت فاطمی و با هدف انتقال معارف دينی و گسترش و تثبيت فرهنگ و معارف اسلامی در اماكن مذهبی، طرح مشاوره دينی در مساجد با عنوان بصيرت فاطمی، برگزار میشود.
آغاز اين طرح همزمان با ايام شهادت آن حضرت در دهه فاطميه است و تا نيمه اريبهشت ماه سال آينده همزمان با ايام ميلاد حضرت فاطمه سلام الله عليها ادامه دارد .
اجرای اين طرح توسط معاونت فرهنگی و با همكاری كانون فارغ التحصيلان و واحد مبلغين مدرسه اجرا میشود.