بهره‌برداری از مسجد 72 تن ميدان آزادی تا پايان سال
کد خبر: 2564583
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۶

بهره‌برداری از مسجد 72 تن ميدان آزادی تا پايان سال

گروه اجتماعی: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از پيشرفت فيزيكی 30 درصدی پروژه مسجد 72 تن واقع در ميدان آزادی خبر داد و گفت: اين مسجد تا پايان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، سيد محمدهادی ايازی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اعلام اين خبر گفت: كلنگ احداث مسجد 72 تن همزمان با آغاز ماه محرم سال گذشته طی مراسمی با حضور محمدباقر قاليباف، شهردار تهران و حجت‌الاسلام والمسلمين محسن قرائتی، رئيس ستاد اقامه نماز در پايانه تاكسی ميدان آزادی بر زمين خورد.
وی گفت: اين مراسم به طور نمادين برگزار و در واقع آغاز ساخت 72 مسجد در سطح شهر به شمار می‌رود. خوشبختانه همانطور كه در گذشته اعلام شد روند اجرای امور مربوط به انتخاب زمين، تملك، طراحی نقشه و ساخت در تمام مناطق با سرعت قابل قبولی رو به انجام است.
اين مقام مسئول با اشاره به پيشرفت عمليات اجرايی مسجد 72 تن ادامه داد: پيشرفت فيزيكی پروژه مسجد 72 تن در زمينی به مساحت پنج هزار مترمربع از 30 درصد گذشته است و باتوجه به سرعت عمليات اجرايی اين مسجد تا پايان سال به بهره‌برداری می‌رسد.
ايازی گفت: اين مسجد براساس معيارهای اسلامی ــ ايرانی ساخته می‌شود و با توجه به قرارگرفتن مسجد 72 تن در مجاورت برج آزادی، معماران اين طرح تمام تلاش خود را برای انطباق اين پروژه با معماری برج آزادی از حيث رنگ، نوع مصالح و ديگر شاخص‌ها خواهند داشت.
captcha