به گزارش خبرگزاری بينالملی قرآن(ايكنا) شعبه فارس، حجتالاسلام و المسلمين احمد نجفی، رئيس اداره تبليغات اسلامی شهرستان نیريز امروز سهشنبه، 30 مهرماه در مراسم جشن عيد بزرگ غديرخم كه در مسجدالنبی(ص) اين شهرستان برگزارشد، گفت: از ويژگیهای حماسه غدير اعلام امامت حضرت علی(ع) در اجتماعی بیمانند بود؛ مردمی كه از سراسر بلاد اسلامی در غديرخم حضور داشتند و با امام منصوب از طرف خداوند بزرگ بيعت كردند.
وی تصريح كرد: كمال دين، ولايت حضرت علی(ع) است؛ زيرا امام تفسير كننده قرآن، حافظ دين و امت اسلامی بوده و بدون امامت رهاورد رسالت تداوم نخواهد داشت.
رئيس اداره تبليغات اسلامی نیريز افزود: غدير منحصر به زمان پيامبر(ص) نيست؛ غدير در همه اعصار بايد باشد، چرا كه راه نجات و رستگاری، امامت و ولايت است.
يادآور میشود، در ابتدای اين مراسم كه با هماهنگی اداره تبليغات اسلامی شهرستان نیريز و ستاد غدير اين شهرستان برگزار شد، مداحان اهلبيت(ع) به مداحی و مولودیخوانی پرداختند.