کد خبر: 2609743
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۸

دوره آموزشی «نحن عمار» برگزار می‌شود

گروه انديشه: دوره آموزشی «نحن عمار» با موضوع «دشمن‌شناسی در امتداد ظهور» به منظور افزايش سطح آگاهی دانشجويان دانشگاه‌‌های تهران به همت بسيج دانشجويی پرديس تهران دانشگاه علوم قرآن و حديث برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، دوره آموزشی با موضوع «دشمن‌شناسی در امتداد ظهور» به منظور افزايش سطح آگاهی دانشجويان دانشگاه‌‌های تهران در حوزه دشمن‌شناسی به همت بسيج دانشجويی پرديس تهران دانشگاه علوم قرآن و حديث، از هفته اول آبان ماه به مدت هفت جلسه در اين مجموعه دانشگاهی برگزار می‌شود.
بنابر اين گزارش، در اين دوره آموزشی استادانی از جمله، محمدهادی همايون، خيراللهی، حجت‌الاسلام رهدار، سيد‌نظام‌الدين موسوی به ارائه مطالبی خواهند پرداخت.
بر اساس اين گزارش حسن يكتا و وحيد يامين‌پور از ديگر مدرسان اين دوره هستند و در اين دوره آموزشی كه با عنوان «نحن عمار» برگزار می‌شود، موضوعاتی همچون، «تاريخچه يهود»، «تشكيل دولت صهيونيست»، «خصومت يهوديان صهيونيست با اسلام»، «فراماسونری»، «آخرالزمان»، «جنگ نرم»، «تاثير رسانه بر جنگ نرم»، «علت روی آوردن غرب به جنگ نرم در تقابل با ايران»، «اهميت خاورميانه و ايران»، «ولايت فقيه» و «دستاوردهای انقلاب» تبيين می‌شود.
يادآور می‌شود، اين دوره آموزشی در قالب هفت جلسه از هفته اول آبان‌ماه تا پايان آذرماه، از ساعت 14 تا 17 روزهای پنج‌شنبه در تالار همايش شيخ طوسی(ره)، پرديس تهران دانشگاه علوم قرآن و حديث واقع در ضلع جنوبی حرم مطهر حضرت عبدالعظيم حسنی(ع) برگزار می‌شود.
captcha