یک پلیس مسلمان؛ در میان کشته‌شدگان حمله تروریستی فرانسه
کد خبر: 2692007
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹

یک پلیس مسلمان؛ در میان کشته‌شدگان حمله تروریستی فرانسه

گروه بین‌الملل: انتشار تصاویر شلیک به سمت «احمد مرابط»، پلیس مسلمانی که توسط تروریست‌ها کشته شد، مردم پاریس را اندوهگین کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از روزنامه «تلگراف»، احمد مرابط، پلیس خندانی بود که دوستانش از او به عنوان انسانی درست، محجوب، بسیار مهربان و قابل ستایش یاد می‌کنند.
در فیلمی که از حمله افراد مسلح به دفتر نشریه «شارلی ابدو» در پاریس منتشر شد، مرابط توسط یک فرد مسلح هدف قرار می‌گیرد.
سپس مرد مسلح به احمد که در یونیفرم پلیس است، نزدیک‌تر می‌شود و از او می‌پرسد که آیا می‌خواهی ما را بکشی؟ و در همین لحظه وی را از ناحیه سر هدف قرار می‌دهد.
احمد اصالتاً فرانسوی بود و به عنوان یک افسر تعلیم دیده مدت 8 سال در نیروی پلیس خدمت کرده بود.
خانواده احمد اعلام کرد‌ه‌اند که تمایل دارند که او را در گورستان بزرگ مسلمانان در شمال شرقی پاریس به خاک سپارند.
روز چهارشنبه، 17 دی، عده‌ای تروریست مسلح به نشریه «شارلی ابدو» فرانسه که سابقه انتشار کاریکاتورهای توهین‌آمیز علیه اسلام و مسلمانان را دارد، حمله کرده و حداقل 12 نفر را کشتند تا افکار عمومی را علیه مسلمانان بیشتر تحریک کنند.
در پی این حمله تروریستی، رهبران مسلمان سراسر جهان ضمن محکوم کردن این‌گونه اقدامات تروریستی، اعلام کردند که تروریست‌ها نباید با اسلام ارتباط داده شوند.
این در حالی است که رسانه‌ها به سرعت اقدام به ارتباط دادن این حمله تروریستی به اسلام کرده ولی از سوی دیگر از مسلمان بودن یکی از پلیس‌های کشته شده در این حادثه نیز چیزی نمی‌گویند.

مطالب مرتبط
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی قادری
|
-
|
۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۸:۲۱
0
1
برداعش و کسی که ان حرامیان را به وجود اورد لعنت
captcha