استکبار جهانی حامی اصلی موج اسلام‌هراسی در غرب است
کد خبر: 2717086
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴
امام جمعه زاهدان:

استکبار جهانی حامی اصلی موج اسلام‌هراسی در غرب است

گروه اجتماعی: امام جمعه زاهدان گفت: استکبار جهانی حامی اصلی موج اسلام‌هراسی در غرب است و جای تأسف دارد که سران رژیم صهیونیستی که خود مولّد تروریسم هستند، علیه تروریست‌ها در فرانسه راهیپمایی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه شهرستان زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه، 26 دی‌ماه که در مصلّی قدس این شهرستان اقامه شد، اظهار کرد: امروزه اسلام در سراسر دنیا گسترش پیدا کرده است و این گرایش روزافزون ملت‌ها به دین اسلام سبب شده است تا دشمنان موج اسلام‌هراسی را ایجاد کنند.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: دولتمردان غربی سعی دارند تا با حمایت از گروه‌های افراطی و تندرو، اسلام‌هراسی را در اروپا و امریکا تقویت کنند و اقدام خشونت‌آمیز مسلمانان‌نماها در فرانسه نیز نمونه‌ای از این ترفند است.
وی افزود: ترور و تروریست هر نحوی که باشد مورد قبول مسلمانان نیست و ما آن را محکوم می‌کنیم، اما فرانسه بجای پیدا کردن عوامل این حادثه، رویکرد مسلمان‌هراسی را در پیش گرفته است.
سلیمانی اظهار کرد: اقدامات ناشیانه و خشونت‌آمیز چند نفر، نباید به نام یک دین تمام شود و از آن به‌عنوان بهانه‌ای در جهت تخریب یک مکتب سوء استفاده کرد.
وی گفت: استکبار جهانی حامی اصلی موج اسلام‌هراسی در غرب است و جای تأسف دارد که سران رژیم صهیونیستی که خود مولّد تروریسم هستند، علیه تروریست‌ها در فرانسه راهیپمایی می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان در پایان افزود: امیدواریم بزودی این مرحله از تحرکات شکل گرفته علیه اسلام در غرب به پایان برسد، برف از روی تبلیغات غلط پاک شود و روسیاهی برای تروریست‌های واقعی باقی بماند.

captcha