کد خبر: 2832708
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶

موفقیت سایت فروش الکترونیک پوشاک اسلامی در اندونزی

گروه بین‌الملل: پایگاه اینترنتی Hijup.com که یک سایت تجارت الکترونیک در حوزه پوشاک اسلامی است، توانسته نظر سرمایه‌گذاران بین‌المللی را جلب کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «Deal Street Asia»، به گفته این سایت تجارت الکترونیک، آن‌ها توانسته‌اند بازار پوشاک اسلامی در اندونزی را از سال 2011 از آن خود کنند و در حال پیشرفت در بازار جهانی پوشاک اسلامی هستند.
در داخل اندونزی سایت حجاپ (HijUp) با سایت‌های مشابهی مانند سکینه و حجابنکا رقابت می‌کند.
به گفته این سایت، بیش از 100 طراح لباس اندونزیایی با آنان همکاری و سفارشات مشتریان را آماده می‌سازند.
در سال 2014 بیش از 1.5 میلیون نفر از این سایت بازدید کرده‌اند که 20 درصد آن‌ها از کشورهایی مانند مالزی، هند و آمریکا که جمعیت قابل توجهی از مسلمانان دارند، بوده است.
با وجود ظرفیت‌های زیادی که در صنعت پوشاک اسلامی در سراسر جهان وجود دارد، تجارت الکترونیک در این حوزه بسیار ضعیف است و تولیدکنندگان از این فرصت برای عرضه محصولات خود به خوبی استفاده نکرده‌اند.
 

captcha