نیروی انتظامی حافظ ارزش‌های انقلاب باشد
کد خبر: 3313826
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴
آیت الله العظمی صافی گلپایگانی:

نیروی انتظامی حافظ ارزش‌های انقلاب باشد

گروه اجتماعی: آیت‌الله العظمی لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید گفت: نیروی انتظامی از ابتدا حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده و باید باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله صافی گلپایگانی، وی روز شنبه در دیدار سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، با بیان اینکه این نیرو با تقدیم شهدای بزرگواری، دین خود را نسبت به اسلام ادا کرده است؛ افزود: آنطور که حقیر از اول تا امروز دیده ام، نیروی انتظامی همیشه در خط صحیح اسلام و اصول مقدس انقلاب بوده است و اگر نواقصی وجود دارد، باید هرچه زودتر برطرف شود.

آیت الله صافی گلپایگانی تصریح کرد: جلوگیری از مفاسد و صحنه های ضد اسلام و خلاف شرع، مانند کنسرتها، وظیفه نیروی انتظامی و سازمانهای دیگر نظام اسلامی است.

وی ضمن تقدیر از فرمانده نیروی انتظامی و هیات همراه، بیان کرد: خدمت در نیروی انتظامی که شغل بسیار شریفی است، عبادت می باشد؛ باید نیروهای انتظامی و نظامی خود را سربازان حضرت امام زمان(عج) بدانند و در مسیر رضایت ایشان حرکت کنند.

وی، نهادهای مختلف را به همکاری با نیروی انتظامی فراخواند و افزود: باید قدردان و شاکر امنیتی که امروز در مملکت بحمدالله تعالی وجود دارد، بوده و خدای بزرگ را بر این نعمت بزرگ سپاسگزار باشیم.

این مرجع تقلید ادامه داد: کار شما برای آسایش و امنیت مردم عبادت است و همه ارگانها هم باید برای ایجاد و حفظ امنیت با شما همکاری کنند.

وی در پایان گفت: حقیر باز هم از شما تقدیر و تشکر می کنم و از خداوند متعال برای شما عزیزان، در خدمت به اسلام و حفظ امنیت و آسایش مردم، توفیقات بیشتر مسالت دارم.

در ابتدای این دیدار، سردار اشتری گزارشی از برنامه های این نیرو ارائه داد.

captcha