بقاع متبرکه گراش هر شب میزبان مرتلان قرآن می‌شوند
کد خبر: 3313830
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸
در ایام ماه رمضان؛

بقاع متبرکه گراش هر شب میزبان مرتلان قرآن می‌شوند

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گراش گفت: هر شب در ایام ماه رمضان مراسم ترتیل‌خوانی و جزء‌خوانی در بقاع متبرکه و مساجد این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجت‌الاسلام زین‌الدینی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گراش امروز، 23 خرداد در جمع خبرنگاران گفت: این مراسم‌های جزءخوانی و انس با قرآن کریم با حضور قاریان و حافظان رأس ساعت 19 عصر در بقاع متبرکه و مساجد شهرستان گراش برگزار می‌شود.
وی افزود: در این مراسم‌ها علاوه بر جزءخوانی روزانه، مفاهیم همان جزء از قرآن کریم به صورت پیام‌های کاربردی و کوتاه توسط مفسران قرآن کریم ویژه روزه‌دارن شرکت‌کننده در محافل جزء‌خوانی ارائه می‌شود.
این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اهمیت و قداست مساجد و بقاع متبرکه در اسلام گفت: در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، مراسم غباروبی بقعه متبرکه سبز پوش گراش با حضور امام جمعه، فرماندار و اعضای شوارای اسلامی این شهرستان، چهارشنبه 27خردادماه برگزار می‌شود.
رئیس اوقاف گراش در پایان یادآور شد: محافل انس با قرآن نیز با حضور قاریان ممتاز کشوری و بین‌المللی در بقاع متبرکه و مساجد شاخص شهرستان گراش برگزار می‌شود.

captcha