کد خبر: 3318201
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶

اجرای تبلیغات محیطی ویژه نمایشگاه قرآن در ۳۰ پایانه شهر

گروه جامعه: معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به برپایی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: تبلیغات محیطی با مضامین قرآنی در سطح شهر انجام شده و در عین حال جانمایی تابلوهای راهنمایی مسیرهای دسترسی به نمایشگاه قرآن به منظور دسترسی بهتر شهروندان به این نمایشگاه صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مجتبی عبداللهی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران در خصوص طراحی و اجرای تابلوهای راهنمایی مسیرهای دسترسی و علایم ترافیکی مورد نیاز در زمان برگزاری نمایشگاه به فعالیت‌های صورت گرفته از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران اشاره کرد و افزود: محل قرارگیری این تابلوها از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به زیباسازی اعلام شده است.

وی در مورد تامین نور و روشنایی پارکینگ‌ها و خیابان‌های منتهی به محل برگزاری نمایشگاه گفت: تامین نور و روشنایی عمومی پارکینگ‌ها و خیابان‌های داخل نمایشگاه به نحوی انجام شده است که بتواند روشنایی لازم برای رفت و آمد بازدید کنندگان را فراهم کند.

به گفته معاون خدمات شهری شهرداری تهران علاوه بر این اقدامات، تبلیغات محیطی ویژه در 30 پایانه که به محل برگزاری نمایشگاه قرآن منتهی می‌شود، برپا شده است و این تبلیغات تا پایان تیرماه ادامه دارد.

وی با اشاره به فعالیت‌های شهرداری تهران در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در اراضی عباس آباد گفت: در کنار این اقدامات سازمان زیباسازی شهر تهران، طراحی و تهیه برنامه‌های تبلیغاتی با همکاری ستاد نمایشگاه قرآن برای پخش از صدا و سیما، تلویزیون‌های شهری و تلویزیون‌های مترو انجام شده است.

عبداللهی با تاکید بر طراحی و اجرای تبلیغات محیطی با مضامین قرآنی در سطح شهر ادامه داد: این تبلیغات برروی سازه‌های تبلیغات شهری به خصوص عرشه‌های پل انجام شده است. چاپ و نصب پرچم‌های نمایشگاه در محوطه برگزاری، نصب حداقل 3 بالن تبلیغاتی در محوطه نمایشگاه از دیگر برنامه‌های سازمان زیباسازی در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم است.

captcha