آرامش روانی جامعه با گسترش فرهنگ حجاب افزایش می‌یابد
کد خبر: 3326921
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳
خضری:

آرامش روانی جامعه با گسترش فرهنگ حجاب افزایش می‌یابد

گروه اجتماعی: رئیس عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی استان البرز گفت: دین اسلام بر حفظ ارزش‌های زن تأکید دارد و با حجاب آرامش روانی برای زن و جامعه تأمین می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی خضری، رئیس عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی استان البرز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهار کرد: بانوان محجبه باید در مسائل اجتماعی حضوری پررنگ داشته تا با کلام مناسب بتوانند در مسئله گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و امر به‌معروف و نهی از منکر تأثیرگذار باشند.
وی با اشاره به اهمیت جایگاه حجاب در جامعه امروز، افزود: دشمنان اسلام با طراحی توطئه‌های متعدد می‌خواهند حجاب را در جامعه کمرنگ کرده و نگاه ابزاری به بانوان را ترویج دهند که این مسئله معضلات فراوانی را به همراه دارد.
این مقام مسئول تأکید کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی بهترین جوانان این مرز و بوم خون خود را فدا کردند تا درخت انقلاب اسلامی تنومند و استوارتر شود و برای ما نعمتی بزرگ به نام عفاف و حجاب باقی گذاشتند که باید امروز مانع پایمال شدن یادگار این عزیزان شویم.
خضری در پایان سخنان خود حجاب را سپری مستحکم در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان دانست و گفت: رعایت فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه آرامش روانی و حفظ ارزش‌های انسانی را به همراه دارد؛ چراکه باعث کاهش زمینه گناه، بروز انحرافات و ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود.

captcha