نمایش «پناهم بده» به جشنواره سراسری تئاتر زائر راه یافت
کد خبر: 3339116
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲
از بروجرد؛

نمایش «پناهم بده» به جشنواره سراسری تئاتر زائر راه یافت

گروه هنر: نمایش «پناهم بده» به نویسندگی و کارگردانی پژمان شاهوردی از بروجرد به‌عنوان تنها نماینده از استان لرستان در بخش نمایش‌های صحنه‌ای به جشنواره سراسری «زائر» خراسان رضوی راه یافت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد، نمایش «پناهم بده» به نویسندگی  و کارگردانی «پژمان شاهوردی» از بروجرد به‌عنوان تنها نماینده از استان لرستان در بخش نمایش‌های صحنه‌ای به جشنواره سراسری «زائر» خراسان رضوی راه یافت.
نمایش «پناهم بده» که به نویسندگی  و کارگردانی پژمان شاهوردی، هنرمند جوان و پر تلاش عرصه تئاتر شهرستان بروجرد است که با موضوع زیارت و آیینی توانسته است به‌عنوان تنها نماینده از استان لرستان نمایش در بخش صحنه‌ای  به این جشنواره راه یابد.
یادآور می‎شود، جشنواره سراسری «زائر» خراسان رضوی از 28 مرداد تا دوم شهریورماه سال‌جاری در شهر مشهد  برگزار می‌شود.

موفقیت نمایش «عقیل» در جشنواره باران رحمت

نمایش «عقیل» از بروجرد، مقام بازیگری اول و کارگردانی اول و برگزیده دومین جشنواره سراسری فرهنگ و هنر با عنوان «باران رحمت» تهران را به خود اختصاص داد.

نمایش «عقیل» به کارگردانی کورش معین‌فرد، هنرمند جوان و پُر تلاش بروجردی  به روایت جوانی که برای ادای نذر مادر تلاش می‌کند، پرداخته است.

این نمایش توانست رتبه اول بازیگری نقش اول مرد را در بخش صحنه‌ای از دومین جشنواره سراسری فرهنگ و هنر «باران رحمت» تهران کورش معین‌فرد به خود اختصاص دهد.

همچنین رتبه اول و مقام برگزیده کارگردانی دومین جشنواره سراسری فرهنگ و هنر باران رحمت تهران به کورش معین‌فرد به‌خاطر کارگردانی نمایش «عقیل» در بخش صحنه‌ای  اختصاص یافت.

یادآور می‎شود، دومین جشنواره «باران رحمت» در نیمه دوم ماه مبارک رمضان، با همکاری مؤسسه علمی ـ کاربردی فرهنگ و هنر و خانه هنرمندان ایران در تیرماه 94 به‌مناسبت ماه مبارک رمضان در تهران برگزار شد.

captcha