ترویج سبک زندگی ایرانی - اسلامی در مسابقه جشنواره عکس «زشت و زیبا»
کد خبر: 3341497
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

ترویج سبک زندگی ایرانی - اسلامی در مسابقه جشنواره عکس «زشت و زیبا»

گروه هنر: فرهنگسرای بهمن به منظور نمایش جلوه‌های زیبای زندگی در کلانشهر تهران و ترویج سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی، مسابقه‌ جشنواره عکس «زشت و زیبا» را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، جشنواره عکس «زشت و زیبا» عنوان مسابقه‌ای است که به همت معاونت آفرینش و اجرای فرهنگسرای بهمن و با هدف ترویج فرهنگ همشهری‌مداری و آشنایی با مسائل، مشکلات زندگی شهری و سبک زندگی ایرانی - اسلامی در نخستین فرهنگسرای پایتخت برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این جشنواره تا 25 شهریورماه مهلت دارند مجموعه آثار خود را (حداکثر 10 قطعه عکس) در دو بخش عکس‌های حرفه‌ای و تلفن همراه با موضوعات زیبائی‌ها و آلودگی‌های بصری که توسط شهروندان در فضای بیرونی بناها، ساختمان‌ها و مناظر عمومی شهر ایجاد شده است را با فرمت jpg  با کیفیت dpi 300 و در ابعاد ٣٠×۴، به صورت رنگی یا سیاه و سفید و در قالب لوح فشرده به دبیرخانه این جشنواره به نشانی انتهای بزرگراه شهید نواب صفوی، میدان بهمن، خیابان شهید وفائی، نگارخانه فرهنگسرای بهمن، صندوق پستی 1811843643 و یا از طریق رایانامه به نشانی galeri_bahman@yahoo.com  ارسال و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵٣١٢١٨٠ تماس حاصل کنند.

آثار جمع‌آوری شده توسط دیبرخانه این جشنواره به هیئت داوران متشکل از حسن آذری، ابراهیم سیسان و سیداصغر خدائی ارجاع داده شده و پس از بررسی و داوری به سه نفر از برگزیدگان هر بخش جوایزی از سوی برگزارکنندگان این مسابقه اهدا خواهد شد.

آثار ارسالی برگزیده در صورت موافقت صاحب اثر چاپ شده و در نمایشگاهی که تاریخ آن متعاقباً از سوی معاونت آفرینش و اجرای فرهنگسرای بهمن اعلام خواهد شد در نگارخانه فرهنگسرای بهمن به نمایش گذاشته می‌شود.

captcha