نوشت‌افزار ایرانی ـ اسلامی ۳۰ تا ۴۰ درصد گران‌تر است
کد خبر: 3363241
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷

نوشت‌افزار ایرانی ـ اسلامی ۳۰ تا ۴۰ درصد گران‌تر است

گروه اجتماعی: رئیس اتاق اصناف استان همدان عنوان کرد: ترویج نوشت افزار ایرانی ـ اسلامی پر اهمیت است، چراکه متأسفانه یک نوشت افزار ایرانی_اسلامی بین ۳۰ تا ۴۰ درصد گران‌تر از نوشت‌افزار غیر‌اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، حمیدرضا فرسایی‌وحید، رئیس اتاق اصناف استان همدان شامگاه سه‌شنبه، 24 شهریور در اجلاس اصناف اظهار کرد: ترویج نوشت افزار ایرانی ـ اسلامی پر اهمیت است، چراکه متأسفانه یک نوشت افزار ایرانی ـ اسلامی بین 30 تا 40 درصد گران‌تر از نوشت‌افزار غیر‌اسلامی است و کیفیت آن نیز جای بحث دارد.

وی بر لزوم مسقف شدن راسته پیغمبر و راسته طلا فروش‌ها تأکید کرد و گفت: اتاق اصناف همدان در راستای همکاری با میراث فرهنگی برای مسقف کردن راسته بازارها اعلام آمادگی می‌کند و در حال حاضر نیز با همکاری اتاق اصناف اقدامات لازم برای بازسازی بخشی از بازار از سوی میراث فرهنگی در حال انجام است.

رئیس اتاق اصناف استان همدان در ادامه با تاکید براینکه برای بازسازی بازار همدان با میراث فرهنگی همکاری می‌کنیم، عنوان کرد: اگر فضای مطلوب گردشگری ایجاد شود فضای کسب و کار نیز رونق پیدا می‌کند.

فرسایی وحید در ادامه به موضوف مالیات پرداخت و بیان کرد: اصناف مالیات و عوارض پرداخت می‌کنند، اشتغالزایی دارند و 43 درصد از بهره‌وری کشور را به عهده دارند، اما متأسفانه مالیات در نظر گرفته شده برای اصناف سرسام آور است.

وی به وضعیت میدان امام خمینی(ره) اشاره کرد و یادآور شد: وضعیت مبلمان شهری میدان امام خمینی(ره)، دست فروشان، فاضلاب و ... در این میدان مناسب نیست چراکه موضوع دست فروشان خود به تنهایی به تبدیل معضلی شده است.

captcha