فراخوان بخش هنری جشنواره ملی بهار با محوریت شعار سال
کد خبر: 3374419
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳

فراخوان بخش هنری جشنواره ملی بهار با محوریت شعار سال

گروه دانشگاه: فراخوان بخش هنری نهمین دوره جشنواره ملی بهار، ویژه تبیین وجوه نظری و کارکردی شعار سال در بخش‌های پوستر،‌ کاریکاتور، عکاسی، فیلم و نماهنگ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، دبیرخانه بخش هنری نهمین دوره جشنواره ملی بهار با همکاری مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی و معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد هنر از همه علاقه‌مندان دعوت می‌کند با در نظر گرفتن موضوعات و ضوابط، آثار خود را تا تاریخ 30 آذرماه به دبیرخانه ارسال کنند.

این جشنواره در یکی از قالب‌ها و رشته‌های انتقاد، مساوات، اعتدال، وفاداری ملی،‌ قانون‌گرایی، اعتماد سیاسی، وحدت ملی، مشارکت سیاسی، کرامت انسانی، پایبندی به ارزش‌ها، امنیت اجتماعی، صداقت در گفتار و عمل، استقلال سیاسی، آزادی‌های سیاسی و اجتماعی و مبارزه با فقر، فساد و تبعیض برگزار خواهد شد.

این جشنواره در بخش پوستر، کاریکاتور، عکاسی و فیلم و نماهنگ برگزار خواهد شد. دریافت آثار در بخش‌های پوستر، کاریکاتور و عکاسی صرفاً از طریق پایگاه baharfestival.ir قابل دریافت است. در بخش فیلم نیز آثار صرفاً به صورت حضوری و یا از طریق پست پیشتاز به نشانی تهران، خیابان انقلاب، خیابان فخر رازی، خیابان شهدای ژاندارمری شرقی، پلاک 73 طبقه اول، مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی تحویل داده شود.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای baharfestival.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن‌های 66970614  و 16 تماس بگیرند.

captcha