خانواده شهدای اقتدار فرهنگی تجلیل شدند
کد خبر: 3481774
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
در کنگره بین‌المللی شهدای جهان اسلام؛

خانواده شهدای اقتدار فرهنگی تجلیل شدند

گروه بین‌الملل: سومین کنگره بین المللی شهدای جهان اسلام در باغ موزه دفاع مقدس برگزار و از خانواده شهدای اقتدار فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي نیز تجلیل شد.

ادیت‌شده//خانواده شهدای اقتدار فرهنگی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سومین کنگره بین‌المللی شهدای جهان اسلام با محوریت گرامیداشت شهید احمد اخرواه، نماد کودک شهید جنگ 51 روزه غزه، عصر ديروز، 17 اسفندماه با حضور مسئولین کشوری و میهمانان خارجی از کشورهای لبنان، سوریه،‌ عراق و یمن و خانواده شهدای اقتدار فرهنگی و شهدای مدافع حرم و منا در تالار خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.
 
در اين كنگره حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری، محمود عباسی، معاون بین‌الملل و حقوق بشر وزیر دادگستری، محمود عباسی معاون بین‌الملل و حقوق بشر وزیر دادگستری، سیدحسن مؤذنی، معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید انقلاب اسلامی و امور ایثارگران و محمدرضا پاکروان، دبیر این کنگره در سخناني بر حقانيت شهدا تأكيد و از حقوق ملت‌ها و مظلومان دفاع كردند.
 
در این مراسم از خانواده شهدای اقتدار فرهنگی جمهوری اسلامی ایران شهیدان، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم انصاری، صادق گنجی، سیدمحمدعلی رحیمی و سيد محمد حسين نواب و شش نفر از فعالان عرصه فلسطین با اهدای لوح تقدیر و تندیس همایش، تجلیل به عمل آمد.

captcha