موفقیت‎های کشور مدیون فرهنگ قرآنی است
کد خبر: 3500527
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷
ابوترابی‌فرد:

موفقیت‎های کشور مدیون فرهنگ قرآنی است

گروه جامعه: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در سایه اسلام می‎توانیم به علم، منطق، گفت‎وگو، پیشرفت و خودباوری برسیم، گفت: ما در سایه فرهنگ قرآن می‎توانیم هدف‎های روشن داشته باشیم و به موفقیت‎های بزرگ دست یابیم.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا)، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد حسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در اختتامیه نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران، که امروز 3 خرداد در پردیس ملت برگزار شد، با  تبریک سالروز پیروزی خرمشهر و پیروزی سپاه اسلام، بر استکبار جهانی، گفت: امیدوارم همواره شاهد پیروزی و موفقیت ملت اسلامی باشم.

وی با بیان اینکه رمز موفقیت ایران اسلامی در جنگ تحمیلی ایمان و اعتقاد مردم و جوانان شریف کشور بود، افزود: این موارد بود که توانستیم در آن زمان در مقابل دشمن متخاصم تا دندان مسلح بایستیم و مقابله کنیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: واقعیت تاریخ نشان داد که پیروز این میدان ملت شریف و مسلمان ایران بود که توانست در برابر شرق و غرب و قدرت‎های استعمارگر ایستادگی و مقاومت کند و در نهایت پیروز شود. این در حالی است که در آن زمان کشور تازه جان گرفته بود و نه ارتش قوی، سپاه قوی و یا بسیج قدرتمند داشت بلکه این فرهنگ و عقیده بود که توانست کشور را از شر دشمنان نجات دهد.

فرهنگ اسلامی بود که ایران را در قله عزت و اقتدار قرار داد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دین و فرهنگ اسلامی بود که ایران را در قله عزت و اقتدار قرار داد. ظرفیت ایمان و ظرفیت دین ما را به موفقیت رساند. امروز کشور با فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) جان تازه گرفته و رشد پیدا کرده است تا بتواند به دوره بلوغ خود دست پیدا کند.

وی افزود: فرهنگ قرآنی و دینی ما پیام‎ها و راه‎کارهای بسیار روشنی دارد که برای دنیا و آخرت نقشه راه را نشان خواهد داد، لذا باید در این راه قدم برداریم تا بتوانیم بر قله موفقیت و پیروزی باقی بمانیم و در سایه نظام جمهوری اسلامی به بهترین‎ها برسیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید در سایه اسلام بمانیم، چراکه در سایه اسلام می‎توانیم به علم، منطق، گفت‎وگو، پیشرفت و خودباوری برسیم و این علم و خودباوری را جایگزین هر زیاده‎خواهی قرار دهیم. ما در سایه علم قرآن می‎توانیم هدف‎های روشن داشته باشیم که تمامی این موارد نیز از عرصه فرهنگ قرآنی می‎گذرد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۰۸:۰۶
0
0
در سایه قرآن به موفقیت‌ و هدف خواهیم رسید
captcha