رونمایی از ترتیل قرآن «حنانه خلفی» در نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3502680
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲

رونمایی از ترتیل قرآن «حنانه خلفی» در نمایشگاه قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: طی بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن از ترتیل قرآن حافظ نوجوان قرآن کریم رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، طی برپایی بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن از یک دور کامل ترتیل «حنانه خلفی» حافظ نوجوان قرآن کریم کشورمان با حضور مسئولان و سایر قرآن‌دوستان رونمایی به عمل می‌آید.
ضبط استودیویی حنانه خلفی از برکات دیدار وی با مقام معظم رهبری طی۲۷ آبان‌ماه امسال انجام گرفت که کار ضبط استودیویی او با قول مساعد حجت‌الاسلام حشمتی، معاونت قرآن و عترت ارشاد بود که از اواخر دی‌ماه سال 94 و تحت نظارت و کارشناسی استاد محمدحسین سبزعلی، با رعایت دقیق وقف و ابتدای آیات صورت گرفت.
گفتنی است؛ ضبط این برنامه ۱۶ اسفندماه 94 با ضبط تلاوت جزء سی‌ام قرآن کریم به اتمام رسید. همچنین بررسی تلاوت‌های ضبط شده و غلط‌گیری رعایت نکات وقف و ابتدایی و سایر موارد تجویدی توسط کارشناسی سبزعلی، داور بین‌المللی کشورمان آغاز شده است و سپس در مراحل تدوین و تولید قرار ‌گرفت تا سرانجام در پس از ماه‌ها تلاش از مجموعه ترتیل قرآن «حنانه خلفی» حافظ نوجوان کشورمان در روز افتتاحیه بیست‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن رونمایی می‌شود.
یادآور می‌شود، بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم 24 خردادماه تا 8 تیرماه از ساعت 18 تا 23:30 در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
captcha