غرفه نگارستان فاطمیه برای اولین بار در نمایشگاه قرآن راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 3504890
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲
مسجدجامعی به ایکنا خبر داد:

غرفه نگارستان فاطمیه برای اولین بار در نمایشگاه قرآن راه‌اندازی می‌شود

گروه جامعه: عضو شورای اسلامی شهر تهران از برپایی غرفه ویژه حضرت زهرا(س) با عنوان «نگارستان فاطمیه» در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برای اولین بار خبر داد.

‌‌‌احمد مسجد جامعی، عضو شورای اسلامی شهر تهران، در‌ گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در پاسخ به این سوال که روند کنونی نمایشگاه قرآن در 23 دوره قبلی را چگونه می‌بینید، گفت: نمایشگاه قرآن از آنچه که در اندیشه من بود بهتر شده و بهتر هم خواهد شد.

وی افزود: در برپایی نمایشگاه‌های قرآن هرساله تجربه‌ها متراکم می‌شود و همه‌اینها منتج به این می‌شود که یک نمایشگاه قرآنی خوبی را شاهد باشیم.

مسجدجامعی ادامه داد: دوستانی که هرساله در این حوزه ورود پیدا می‌کنند قطعا از تجربیات گذشته استفاده خواهند کرد و امیدوارم روز به روز شاهد بهتر برپا شدن این نمایشگاه باشیم.
مبدع و پیشنهاد دهنده اولین دوره نمایشگاه قرآن از برپایی غرفه‌ ویژه‌ای برای اولین بار در نمایشگاه قرآن خبر داد و گفت: به مناسبت اینکه آغاز سال و انتهای سال با میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) است،‌ غرفه‌ای در این خصوص با عنوان «نگارستان فاطمیه» راه‌اندازی می‌شود که در این غرفه آثاری از هنرمندان ایران، فرانسه، بحرین، کویت، عراق، عربستان، انگلستان، هلند، سوریه‌ و امارات منتشر می‌شود.

وی با بیان اینکه هنرمندان عبارت و مطالبی را در مورد زندگی و شخصیت حضرت زهرا(س) طراحی و بر روی بوم آورده‌اند، گفت: این کار برای اولین بار در نمایشگاه قرآن به نمایش گذاشته می‌شود. در این غرفه هنرمندان کشورهای زیادی حضور دارند که حدود 30 تابلوی نفیس از این کشورها در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت که به نوبه خود کار بزرگ و بی‌نظیری است.

گفتنی است بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «به سوی فهم قرآن» از ٢٤ خرداد ماه تا ٨ تیر ماه مصادف با ٧ تا ٢٢ ماه مبارک رمضان به مدت ١٦ روز در مصلای امام خمینی (ره) از ساعت 17:30 تا 23:30 برگزار خواهد شد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۴:۳۸
0
0
خیلی خوبه
captcha