کد خبر: 3510124
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹

طنین دلنشین نوای الغوث در حرم هلال بن علی(ع)

گروه اجتماعی: همزمان با شب نوزدهم ماه رمضان، نوای الغوث، الغوث در صحن مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع) طنین انداز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، در این مراسم هزاران زائر و مجاور بارگاه حضرت محمد هلال بن علی(ع) شب گذشته ‌با حضور در مراسم احيای شب قدر در حرم ملكوتی فرزند امام عارفان حضرت علی(ع) و نيايش به درگاه خداوند يگانه بی‌همتا در محضرحضرت حق عرض بندگی و طلب آمرزش گناهان خود كردند.   
آیین بر سر گرفتن قرآن برای استجابت دعا، شفاعت در بخشش گناهان و طلب حسن عاقبت توسط آیت‌اله موسوی امام جمعه آران و بیدگل از برنامه‌های این مراسم باشکوه بود. 
این مراسم معنوی به صورت زنده از شبکه خبر سیما و شبکه استانی اصفهان پخش شد. 
حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع) در 210 کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.
captcha