به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآنی(ایکنا) از یزد، علی سرداری، معاون
پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از آغاز اعزام دانشآموزان مناطق محروم استان به اردوهای بنیاد علوی خبر داد و اظهار کرد: در این اردوها تعداد 481 نفر از دانشآموزان دختر و پسر مناطق
محروم سراسر استان شرکت میکنند.
وی ادامه داد: این تعداد بر اساس سهمیه اعلامی از بنیاد مذکور در قالب تعداد 13 گروه و طی هفت مرحله به این اردوها اعزام خواهند شد.
معاون
پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد هدف از برگزاری این اردوها را فراهم آوردن زمینه استفاده دانش
آموزان مناطق محروم از امکانات آموزشی – ورزشی و فرهنگی اردوگاه بنیاد
علوی ذکر کرد .