آزمون سراسری تلاوت و تجوید قرآن در فلسطین
کد خبر: 3517423
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶

آزمون سراسری تلاوت و تجوید قرآن در فلسطین

گروه بین‌الملل: آزمون سراسری تلاوت و تجوید قرآن، امروز، سوم مردادماه، با مشارکت 3 هزار قرآن‌آموز دختر و پسر در تمام استان‌های فلسطین آغاز شد.

برگزاری آزمون تلاوت و تجوید قرآن در فلسطین

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از شبکه خبری فلسطین، «شیخ یوسف ادعیس»، وزیر اوقاف و امور دینی فلسطین، در این باره گفت: مشارکت این تعداد از داوطلبان، بیانگر اهتمام وزارت اوقاف به آموزش و گسترش فرهنگ قرائت و حفظ قرآن است.
وی افزود: وزارت اوقاف و امور دینی فلسطین در تلاش است با هدف تربیت نسلی مؤمن، مراکز بیشتری در زمینه آموزش قرآن راه‌اندازی کند و این مسئله را از طریق برنامه‌ها و طرح‌های خود پیگیری می‌کند.
شیخ یوسف ادعیس به شرکت‌کنندگان در این آزمون قرآنی توصیه کرد که به دستورات و احکام این کتاب الهی با هدف ترقی و پیشرفت ملت فلسطین عمل کنند.
وزیر اوقاف و امور دینی فلسطین در ادامه با تأکید بر این که هیچ مسلمانی از قرآن کریم بی‌نیاز نیست، تصریح کرد: آموزش حفظ قرآن به جوانان و فرزندان جامعه یک امر و وظیفه واجب است.
وی در پایان افزود: نمایندگان فلسطین تاکنون رتبه‌های ممتاز زیادی را در سطح مسابقات بین‌المللی قرآن در کشورهای مختلف کسب کرده‌اند که آخرین رتبه‌، کسب مقام دوم در مسابقات بین‌المللی حفظ، تجوید و تلاوت قرآن «هاشمی» اردن بود.

captcha