ارتباط آل‌سعود با صهیونیست‌ها علنی شده است
کد خبر: 3518004
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹
تجمع علمای مسلمان لبنان:

ارتباط آل‌سعود با صهیونیست‌ها علنی شده است

گروه بین‌الملل: تجمع علمای مسلمان لبنان در واکنش به سفر هیئت سعودی به سرزمین‌های اشغالی اعلام کرد: این سفر عمق ارتباط آل‌سعود با صهیونیست‌ها را برملا کرد و این ارتباط امروز به مرحله‌ای رسیده که کاملا علنی شده است.

واکنش تجمع علمای مسلمان به سفر هیآت عربستانی به اسرائیل

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، تجمع علمای مسلمانان لبنان، دیروز، چهارم مردادماه، در بیانیه‌ای، سفر «انور عشقی» سرهنگ بازنشسته سعودی در رأس هیئتی از این کشور به اراضی اشغالی فلسطین را محکوم و اعلام کرد: سفر این هیئت سعودی به سرزمین‌های اشغالی عمق ارتباط آل‌سعود با دشمن صهیونیست را برملا کرد و این ارتباط به مرحله‌ای رسیده که کاملا علنی شده است.
تجمع علمای مسلمان لبنان در این بیانیه تصریح کرد: همزمانی این سفر با سالروز جنگ 33 روزه لبنان و آن‌چه عربستان آن زمان برای تحریک علیه مقاومت انجام داد، اقدامی در چارچوب حمایت بیشتر رژیم سعودی از اسرائیل است.
در این بیانیه آمده است: رژیم صهیونیستی به‌علت عدم توانایی در رهایی از پیامدهای جنگ 33 روزه هنوز در حالتی از ترس و وحشت به‌سر می‌برد.
تجمع علمای مسلمان لبنان تاکید کرد: فلسطین دیر یا زود به آغوش امت اسلام بازمی‌گردد و حمایت‌های برخی دولت‌های عربی از رژیم صهیونیستی برای ماندگاری این رژیم فایده نخواهد داشت.
این تجمع اظهار کرد: رویکرد تروریستی ـ تکفیری که با رژیم صهیونیستی همدست است و مکتب وهابیت منابع فکری آن را تشکیل می‌دهد، به حملات جنایتکارانه خود در مناطق مختلف دنیا و هدف قراردادن انسان‌های بی‌گناه ادامه می‌دهد.
یادآور می‌شود، رسانه‌های اسرائیلی اخیرا اعلام کردند: انور عشقی، سرهنگ بازنشسته عربستانی و رئیس مرکز مطالعات راهبردی این کشور، در رأس هیئتی از اساتید دانشگاه و بازرگانان سعودی برای تعمیق روابط میان عربستان و اسرائیل به سرزمین‌های اشغالی سفر کرد و با دوری گلد، مدیر کل وزارت خارجه اسرائیل دیدار کرد.
افشاگر دربار سعودی که با نام مستعار «مجتهد» در توئیتر فعالیت می‌کند، در این زمینه نوشت: سفر عشقی به اسرائیل (اراضی اشغالی فلسطین) به نمایندگی از دربار سعودی صورت گرفت.
وی تاکید کرد: این سفر که به دستور شاهزاده محمد بن سلمان (جانشین ولیعهد) صورت گرفته است، به منظور جلب نظر اسرائیل، انجام گرفت تا اسرائیلی‌ها نزد آمریکا میانجی‌گری کنند که بن سلمان را بر محمد بن‌نایف (ولیعهد عربستان) ترجیح دهند.
captcha