لفاظی امیر مکه علیه ایران!
کد خبر: 3530359
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶

لفاظی امیر مکه علیه ایران!

گروه بین‌الملل: خالد الفیصل دیروز، 24 شهریورماه، با لفاظی علیه کشورمان در اظهاراتی نسنجیده بار دیگر ایران را به سیاسی‌کردن حج متهم کرد!

لفاظی امیر مکه علیه ایران
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روزنامه «الحیاة» عربستان، خالد الفیصل، امیر مکه و رئیس کمیته مرکزی حج عربستان دیروز در نشستی مطبوعاتی گفت: عربستان لقمه آماده و خوش طعمی نیست و پاسخ هر متجاوزی را خواهد داد.
وی بدون توجه به قربانی‌شدن حاجیان در موسم حج سال‌های گذشته به ویژه حادثه منا افزود: برگزاری موفق حج امسال پاسخی به همه دروغ‌ها و افتراها نسبت به عربستان از سوی حسودان و کینه‌ورزانی بود که می‌خواستند نسبت به توانمندی این کشور در خدمت‌رسانی به حجاج تشکیک ایجاد کنند.
خالد الفیصل مدعی شد: عربستان در امور داخلی ایران دخالت نمی‌کند و ایرانی‌ها آزادند که هر کاری در کشورشان انجام دهند؛ اما اجازه نمی‌دهیم از اراضی مقدسه(مکه و مدینه) و حج با سردادن شعارهای سیاسی سوء استفاده کنند!
امیر مکه در حالی این اظهارات را به زبان آورده است که در موسم حج امسال عربستان به بهانه‌های واهی علاوه بر زائران ایرانی، زائران یمن و سوریه را نیز از حج منع کرده و گاه و بی گاه ایران را متهم به سیاسی‌کردن حج می‌کند.  

captcha