انقلاب در تداوم مسیر آرمانی خود هیچ فتنه و جریان ضد ارزشی را بر نمی‌تابد
کد خبر: 3557089
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
حجت‌الاسلام ستوده:

انقلاب در تداوم مسیر آرمانی خود هیچ فتنه و جریان ضد ارزشی را بر نمی‌تابد

گروه سیاسی: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: ملت ایران بعد از ماه‌ها تلاش فتنه‌گران برای به انحراف کشیدن ارزش‌ها و دستاوردهای متعالی در خروشی عظیم در 9 دی با شعار فرهنگ حسینی به پا خاستند و به دشمنان ثابت کردند که این انقلاب در تداوم مسیر آرمانی خود هیچ انحراف، فتنه و جریان ضد ارزشی را بر نمی‌تابد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل امروز هفتم دی‌ماه در آستانه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های یوم‌الله 9 دی در اردبیل اظهار کرد: ملت ایران بعد از ماه‌ها تلاش فتنه‌گران برای به انحراف کشیدن ارزش‌ها و دستاوردهای متعالی در خروشی عظیم در 9 دی با شعار فرهنگ حسینی به پا خاستند و به دشمنان ثابت کردند که این انقلاب در تداوم مسیر آرمانی خود هیچ انحراف، فتنه و جریان ضد ارزشی را بر نمی‌تابد.
وی به بی‌پایه و اساس بودن ادعاهای فتنه‌گران و برافروخته شدن شعله‌های خشم امت اسلامی علیه تمامی دسیسه‌چینان کشور ارزشی و انقلابی ایران تصریح کرد: در حالی که ملت ایران همواره با بصیرت، ‌اراده و ولایتمداری خود دشمنان را زمین‌گیر کردند در فتنه سال 88 نیز پاسخی کوبنده به ایادی داخلی و خارجی استکبار دادند تا برای همیشه بساط چنین حرکت‌های نافرجام برچیده شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گفت: همان طوری که در حادثه کربلا انسان‌های با بصیرت از امتحان دشت نینوا بیرون آمدند، در ماجرای سال 88 نیز افرادی که دارای بصیرت و آگاهی واقعی در مسیر ولایتمداری بودند از این امتحان سخت به سلامت بیرون آمده و تلاش کردند تا در بهترین شرایط به تکلیف ارزشی و اعتقادی خود عمل کنند.
حجت‌الاسلام ستوده افزود: روز 9 دی به معنای واقعی روز بصیرت و ولایتمداری ملت ایران است چرا که در این روز اوج حماسه‌آفرینی ملت را در شکستن تمام تلاش‌های فتنه‌گران شاهد بودیم و در طول تاریخ این افتخارات و عظمت بی‌نظیر ماندگار است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در بهترین شرایط و موقعیت قرار گرفته و حاضر نیست لحظه‌ای از آرمان‌های بلند و متعالی خود به دور باشد و در صحنه‌های مختلف نیز نمودی واقعی از عزت، عظمت‌ و بصیرت خود را به نمایش گذاشته است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل فتنه‌گران را شرمنده در مقابل عظمت این ملت توصیف کرد و ادامه داد: آمریکا و رژیم صهیونیستی که احساس می‌کرد با همراهی فتنه‌گران می‌تواند در این کشور برای خود ردپایی پیدا کند، به روشنی فهمید که نظام اسلامی ما محل طمع‌ورزی مستکبران نیست.
captcha