کرسی‌های نفحات‌القرآن از غرب تا شرق تهران
کد خبر: 3557801
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷

کرسی‌های نفحات‌القرآن از غرب تا شرق تهران

گروه جلسات و محافل: کرسی های تلاوت نفحات القرآن طی هفته گذشته در مساجد انصارالحجه(عج)، المهدی(عج) و محمدی تهران برگزار شد.

کرسی تلاوت

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کرسی های تلاوت اذانگاهی به همت دارالقرآن نفحات القرآن با پیروی از منویات مقام معظم رهبری درباره برپایی کرسی های تلاوت قرآن کریم از ۹ آذرماه با قوت بیشتر آغاز شد.

بیست و ششمین کرسی تلاوت این هفته، سه شنبه، هفتم دی ماه، در مسجد انصارالحجه(عج) به نشانی میدان خراسان، خیابان خاوران، نبش مخبر با تلاوت محمدحسن موحدی، قاری بین المللی و با حضور آیت الله وحیدی گلپایگانی، امام جماعت مسجد برگزار شد. در پایان این کرسی تلاوت، علاوه بر توزیع نکات تدبر و تفسیری آیات تلاوت شده به تعداد زیادی از کودکان و نوجوانان حاضر در کرسی تلاوت، جوایزی اهدا شد.

کرسی های تلاوت نفحات القرآن از غرب تا شرق تهران/ با حضور آیت الله وحیدی گلپایگانی+عکس

همچنین، بیست و هفتمین کرسی تلاوت نفحات القرآن، چهارشنبه هشتم دی ماه و همزمان با شب یوم الله 9دی، در مسجد المهدی(عج) به نشانی خیابان قزوین، قبل از دوراهی قپان، خیابان تهمتن، کوچه مهدیلو با تلاوت قاری ممتاز کشورمان مسعود سیاف زاده و با حضور پرشور مردم محله ابوذر برگزار شد. در این کرسی تلاوت که با توزیع جزوه تدبر و تفسیر آیات همراه بود، به تعداد از نونهالان مسجد، جوایزی، اهدا شد.

کرسی های تلاوت نفحات القرآن از غرب تا شرق تهران/ با حضور آیت الله وحیدی گلپایگانی+عکس

بیست و هشتمین کرسی تلاوت نفحات القرآن پنجشنبه، نهم دی ماه، در مسجد محمدی، واقع در خیابان امام خمینی(ره)، بعد از نواب صفوی، نبش خیابان خوش با تلاوت محمد کاکاوند، قاری ممتاز کشورمان برگزار شد. همچنین در این کرسی تلاوت نیز، آیات تلاوت شده توسط قاری به همراه بخش تدبر و تفسیر آیات به صورت مکتوب در میان حاضران توزیع شد تا مستمعین با تفکر و تعمق در آیات با مفاهیم قرآن کریم آشنایی پیدا کنند.

کرسی های تلاوت نفحات القرآن از غرب تا شرق تهران/ با حضور آیت الله وحیدی گلپایگانی+عکس

یادآور می‌شود، طرح کرسی های تلاوت اذانگاهی توسط دارالقرآن نفحات القرآن، از ابتدای فروردین ۱۳۹۵ با حضور مسعود سیاف زاده هر هفته در سطح مساجد تهران برگزار می‌شد. اما از ۹ آذرماه ۱۳۹۵، نفحات القرآن به برگزاری کرسی های تلاوت، در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته با تلاوت سه قاری ممتاز کشوری در سطح مساجد تهران، اقدام کرده است.

مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی های تلاوت هستند، می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۸۰۴۶۸۴۳ روابط عمومی دارالقرآن نفحات القرآن تماس گرفته و برای برگزاری این کرسی های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.


مطالب مرتبط
captcha