راهپیمایی 22 بهمن در 70 نقطه استان یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3567094
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵

راهپیمایی 22 بهمن در 70 نقطه استان یزد برگزار می‌شود

گروه سیاسی: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: راهپیمایی 22 بهمن ماه در 70 نقطه استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد عصر روز گذشته در نشست ستاد دهه فجر استان اظهار کرد: امسال 100 ستاد اصلی و 24 کمیتۀ تخصصی برای برگزاری هرچه بهتر جشن سی و هشتمین پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شده است و هر کمیته 2 تا 5 برنامۀ شاخص دارد.
فخرالدینی گفت: انقلاب اسلامی انقلاب الله‌ اکبر، انقلاب بصیرت و انقلاب فداکاری‌ها بود و روز جمعه 22 بهمن ماه در 70 نقطۀ استان یزد راهپیمایی باشکوه روز پیروزی انقلاب انجام می‌شود.
برگزاری 4هزار برنامه در دهه فجر امسال
سعید زارع، دبیر ستاد دهۀ فجر استان نیز در این نشست گفت: ستاد دهۀ فجر در 500 مسجد، 64 دانشگاه و هزار و 400 مدرسه تشکیل شده است که ستادهای دانشجویی و دانش‌آموزی با محوریت دانشجویان و دانش‌آموزان فعالیت می‌کنند.
زارع شاداب سازی برنامه‌های ایام الله دهۀ فجر و امیدآفرینی، اثربخشی و ماندگاری برنامه های جشن پیروزی انقلاب را از مهمترین اهداف برگزاری چهار هزار برنامۀ استان در دهۀ فجر دانست.
‌یادآور می‌شود در این نشست کمیته‌های دانشجویی، دانش‌آموزی، اقلیت‌های دینی، اصناف، فرهنگی و هنری، کارگری، بانوان، کتاب و کتاب‌خوانی، کودک و نوجوان، ورزش و جوانان، بسیج و نیروهای مسلّح و نیز مسئولان کمیته‌های شهرستانی ستاد دهه فجر به بیان برنامه‌های در نظر گرفته شده در ایام الله دهۀ فجر پرداختند.
منبع: استانداری یزد
captcha