به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نقل از حرم حضرت زینب بنت موسی بن جعفر(ع)، مراسم تجلیل از پرستاران نمونه بیمارستان حضرت زهرا(س) چهارشنبه 13 بهمن ماه همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار و ایامالله دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور مدیر و پرسنل حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر(ع) در سالن اجتماعات این بیمارستان برگزار شد.
در این مراسم که با حضور بهزاد صبری، مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر(ع)؛ علی شمسی، مدیر منطقه 14 شهرداری؛ مهدی سلطان آقایی، مدیر هماهنگی امور مناطق 15 گانه شهرداری؛ مجتبی حق شناس، معاون خدمات شهری منطقه 14؛ محمد حیدریان، جانشین کلانتری 26 زینبیه؛ مجید باقری، رئیس پلیس راهور منطقه 14؛ سید حسن هاشمی، فرمانده حوزه 17 مقداد و جمعی از پرسنل حرم مطهر خواهر بزرگوار امام رضا(ع) و شهرداری منطقه 14 برگزار شد، پرستاران بیمارستان حضرت زهرا(س) مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند.
همچنین در این مراسم بهزاد صبری، مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر(ع)؛ علی شمسی، مدیر منطقه 14 شهرداری؛ سید حسن هاشمی، فرمانده حوزه 17 مقداد و مسعود جوان بخت رئیس بیمارستان حضرت زهرا(س) به ایراد سخن پرداختند.
گفتنی است بیمارستان حضرت زهرا(س) اصفهان در سال ۱۳۷۰ با تأییدات خداوند متعال و کوشش حضرت حجتالاسلام و المسلمین سید کمال فقیه ایمانی و با سرمایه حاج سید تقی سمسار و کمک افراد خیر آماده بهرهبرداری شد و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قرار گرفت و بعد از دو مرحله واگذاری به بخش خصوصی از تاریخ 1/4/1393 بیمارستان توسط دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ارائه خدمات درمانی و پاراکلینیک را انجام میدهد و از همین تاریخ نیز در اجرای برنامه تحول نظام سلامت با موفقیت گام برمیدارد .