کارگاه مهارت زندگی‌ قرآنی در بیمارستان‌ها برگزار می‌شود
کد خبر: 3585007
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
سال آینده؛

کارگاه مهارت زندگی‌ قرآنی در بیمارستان‌ها برگزار می‌شود

گروه سلامت: رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت از برگزاری کارگاه‌ مهارت‌های زندگی قرآنی در بیمارستان‌ها در سال 96 خبر داد.

محمد مهدی بحرالعلوم، رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، برنامه‌های سال آینده این مرکز را تشریح و با اشاره به برگزاری بیست‌ و دومین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت عنوان کرد: تاکنون بیش از 50 هزار نفر در این جشنواره ثبت نام کرده‌‌اند و با یک رشد 100 درصدی شرکت‌کنندگان مواجه شده‌ایم، ما برنامه‌ریزی برای این جشنواره را از فردای پایان جشنواره بیست و یکم آغاز کردیم.

بحرالعلوم تأکید کرد: همچنین با اشاره به برگزاری کارگاه‌های روش تحقیق قرآن و سلامت در بهمن‌ماه 95 گفت: ما این کارگاه‌ها را به اضافه کارگاه‌هایی با همکاری دفتر طب سنتی وزارت بهداشت در حوزه قرآن و سلامت به صورت پایلوت برگزار کردیم و در حال بررسی آنها هستیم تا با شناسایی نقاط قوت و ضعف آنها بتوانیم در سال 96 آن‌ها را گسترش دهیم.

این فعال قرآنی ادامه داد: همچنین از برگزاری طرح‌ها، پژوهش‌ها و سمینارهای قرآن و طب در سال آینده حمایت‌های بیشتری به عمل آوریم. این کارگاه‌ها موجب می‌شود تا ظرفیت ما برای تربیت نیروهای پژوهشگر افزایش یافته و آنها نیز بتوانند مقالات و تحقیق‌های مؤثری را تولید کنند.

 رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت با اشاره به فعال شدن کارگروه‌ پژوهش کمیسیون توسعه آموزش و پژوهش عالی قرآنی در نظام سلامت عنوان کرد: در سال 95 توانستیم که پیش‌نویس سند پژوهش‌های قرآن و طب را تدوین کنیم که یک دستآورد بزرگ بود اما متأسفانه این سند تصویب نشد، ما این را پیگیری کرده و امیدواریم در سال 96 این سند تصویب شود.

بحرالعلوم همچنین از برگزاری کارگاه‌ مهارت‌های زندگی قرآنی در بیمارستان‌ها در سال 96 خبر داد و اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای برگزاری این‌ کارگاه‌ها در بیمارستان‌ها را امسال آغاز کردیم که جلسات آن به طول انجامید امیدواریم بتوانیم این کارگاه‌ها را در بهار 96 برگزار کنیم. 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۴:۲۸
0
0
برپایی کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های زندگی قرآنی اقدامی خوب و تاثیر گذار است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۶:۴۸
0
0
برگزاری کارگا‌ه‌ها توسعه و با برنامه ریزی انجام شود
captcha