دفاع از تلاوت در مراسم افتتاحیه، دفاع از جایگاه نفر اول مسابقات بین‌المللی بود
کد خبر: 3590803
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
ولیزاده:

دفاع از تلاوت در مراسم افتتاحیه، دفاع از جایگاه نفر اول مسابقات بین‌المللی بود

گروه مسابقات: نفر اول سی و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران، دفاع از تلاوت نفر اول مسابقات بین‌المللی قرآن در دوره جدید را موردی شخصی ندانسته و آن را دفاع از جایگاه حقوقی این مورد عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بعد از انتشار خبری در روز گذشته با عنوان «گلایه حامد ولیزاده از مسابقات بین‌المللی پیش رو/ میراث‌دار رسم‌های خوب باشیم» که در آن به عدم حضور نفر اول دوره گذشته مسابقات بین‌المللی قرآن در مراسم افتتاحیه دوره جدید اشاره شده بود، این قاری بین‌المللی کشور متنی را در اختیار ایکنا قرار داده که به شرح زیر است.
«با سلام و عرض ادب خدمت دوستان و اساتید عزیز:
بر خودم ‌وظیفه دانستم از لطف و محبت تک تک عزیزان و همه بزرگواران و دوستانی که ابراز لطف و حمایت زبانی و عملی انجام دادند تقدیر و تشکر کنم.
شرمنده ادب و معرفت قرآنیان فهیم هستم و همواره خدا را به خاطر داشتن چنین نعمت‌هایی شاکر بوده‌ام.
در مسئله مطرح شده، نه شخص من، که جایگاه صاحب عنوان نخست بین‌المللی مطرح بود که الحمدلله صیانت و تکریم این جایگاه از دید صاحب نظران، مورد اتفاق بود و نهایتاً منجر به تثبیت این رسم مبارک شد.
ان شاءالله امسال هم شاهد برگزاری هرچه بهتر این مسابقات با شکوه باشیم و این اتفاق معنوی، ذخیره آخرت همه عوامل و شرکت کنندگان و دوستداران باشد.
ارادتمند
حامد ولیزاده»
captcha