حضور نماینده رهبر معظم انقلاب در مراسم وداع با پیکرهای شهدای حادثه تروریستی تهران
کد خبر: 3607656
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

حضور نماینده رهبر معظم انقلاب در مراسم وداع با پیکرهای شهدای حادثه تروریستی تهران

گروه سیاسی: رئیس دفتر مقام معظم رهبری به نمایندگی از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مراسم تشییع پیکرهای شهدای حادثه تروریستی تهران در مجلس شورای اسلامی حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری به نمایندگی از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم تشییع پیکرهای شهدای حادثه تروریستی تهران در مجلس شورای اسلامی حضور یافت.
این مراسم با حضور سران سه قوه، جمعی از مقامات لشکری و کشوری، برخی اعضای کابینه دولت، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نیز سفرای کشورهای خارجی برگزار شد.
بنابراین گزارش، حادثه تروریستی تهران چهارشنبه، ۱۷ خردادماه در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی(ره) به وقوع پیوست که طی این دو حادثه، ۱۷ نفر به شهادت رسیده و بیش از ۵۰ نفر مجروح شدند. داعش مسئولیت این حوادث را بر عهده گرفت.
رهبر معظم انقلاب در پیامی تأکید کردند: حادثه‌ تروریستی روز دوازدهم ماه مبارک رمضان در مرقد امام راحل و در مجلس شورای اسلامی، که به شهادت تعدادی از عزیزان روزه‌دار و زخمی شدن جمع بیشتری انجامید، نشانه‌ی آشکاری است از کینه و دشمنی خباثت‌آلود مزدوران استکبار با ملت شریف ایران و با هر آنچه مربوط به انقلاب و نظام اسلامی و رهبر فقید عظیم‌الشأن آن است. این‌گونه جنایات که حاکی از خباثت و در عین حال، حقارت مباشران و نیز آمران و مسببان آن است، بسی کوچکتر از آن است که در عزم ملت ایران خللی ایجاد کند. نتیجه‌ی قطعی این‌ها چیزی جز افزایش نفرت از دولت‌های آمریکا و عوامل آنان در منطقه همچون سعودی نیست. ملت ایران، متحد و با عزم راسخ به پیش خواهد رفت ان‌شاءالله. یاد شهیدان این حادثه را گرامی می‌دارم و به خانواده‌های آنان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و بهبود مجروحان و آسیب دیدگان را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.
captcha