بیانیه سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور در پی شهادت امین آل هانی
کد خبر: 3614720
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱

بیانیه سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور در پی شهادت امین آل هانی

گروه فعالیت‌های قرآنی: سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور با انتشار پیامی به شهادت رساندن امین آل ‌هانی از فعالان قرآنی این دیار فراموش شده در محاصره خاندان آل سعود را محکوم کرد.

امین آل هانی
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور با انتشار پیامی، ضمن عرض تسلیت و تهنیت به عاشقان قرآن و عترت در سراسر جهان اسلام و به ویژه مردم مقاوم شهر قطیف، به شهادت رساندن امین آل ‌هانی از فعالان قرآنی این دیار فراموش شده در محاصره خاندان آل سعود را محکوم کرد. متن این پیام بدین شرح است؛
«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
رِجَالٌ لَا تُلْهِيهِمْ تِجَارَةٌ وَلَا بَيْعٌ عَنْ ذِكْرِ اللَّهِ؛ مردانى كه نه تجارت و نه داد و ستدى آنان را از ياد خدا مشغول نمی‌دارد».
هنوز داغ عزیزان قرآنی‌مان و تالیان کلام الله، شهیدان فاجعه جانسوز منا بر جسم و روح‌مان، التیام نیافته است که شنیدن خبر عمل رذیلانه‌ای دیگر از خاندان آل‌ سعود، داغ دیگری را بر دل نشاند. هیچ تفاوتی نمی‌کند که قاری ایرانی باشی و با لبانی تشنه و زیر آفتاب سوزان و در برابر چشمان خبیثان در منا، جان دهی و مهاجری به سوی خدایت شوی و یا اینکه قاری عربستانی باشی و با لبانی روزه‌دار و این بار نیز در برابر چشمان تنگ‌نظر و شیطانی مزدوران سعودی بسوزی؛ اما به طور حتم روح تو که امین آیات وحی بود، زمزمه‌گویان، آیه آیه خوانده و به اعلی علیین صعود کرده است.
سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور، شهادت مظلومانه امین آل هانی از شیعیان شیفته قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت علیه‌السلام را که در آتش جهل و کینه فرزندان شوم محمد‌ابن‌عبدالوهاب، سوخت و جانش را به خالق قرآن تقدیم کرد به همه مسلمانان و آزادگان، فعالان قرآنی در جهان اسلام و به ویژه به شیعیان قطیف، شهری دربند سعودی‌های ناپاک، تسلیت می‌گوید و این عمل جنایتکارانه و ضد بشری را محکوم می‌نماید.
یادآور می‌شود، شهید امین آل هانی سوم تیرماه در آخرین روز‌های ماه مبارک رمضان، قربانی جنایت‌های آل سعود شد. مزدوران سعودی وی را که در حال بازگشت از یکی از مجالس قرآنی شهر قطیف بود، در مقابل ایست و بازرسی الناصره به رگبار گلوله بستند و آل هانی را در حالی که زنده در خودرو می‌سوخت و به دلیل جراحت قادر به خارج شدن از اتومبیلش نبود، رها کردند.
#حاج_امین_آل_هانی
captcha