نظارت بر عفاف و حجاب یکی از وظایف نیروی انتظامی است
کد خبر: 3617753
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱
آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی:

نظارت بر عفاف و حجاب یکی از وظایف نیروی انتظامی است

گروه سیاست و اقتصاد: مرجع تقلید شیعیان بر لزوم قدرشناسی و تلاش حداکثری نیروی انتظامی در خدمت به مردم و نظام و دین تاکید کرد و گفت: از جمله وظایف پلیس در جامعه نظارت به مسایلی چون حجاب است.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، آیت‎الله العظمی لطف‌الله صافی گلپایگانی، پیش از ظهر امروز 20 تیرماه در دیدار با فرمانده انتظامی قم گفت: قدرت نیروی انتظامی در جامعه تعیین کننده است و هرچه قدر که قدرت شما بیشتر باشد در حقیقت قدرت دین بیشتر است.
وی افزود: از جمله وظایف پلیس در جامعه نظارت به مسایلی چون حجاب است؛ شغل پليس بسيار با عظمت و ثواب و اجر کارتان بسيار زياد است و بايد فعالان این عرصه در نیروی انتظامی شکرگزار خداوند باشند که اين توفيقات برای شما فراهم شده است .
آيت‎الله العظمی صافی گلپايگانی با تاکيد بر اينکه پليس نبايد نسبت به وظايف قانونی خود کوتاه بيايد، گفت: نيروهايی که مسئول هستند بايستی توجه شان زياد تر باشد، مسئله امر به معروف و نهی از منکر، کار و اصلاً در مسير وظایف شماست که همان امر به معروف، نهی از منکر، هدايت بندگان خداوند و مبارزه با فساد است .
این مرجع تقلید بیان کرد: مبارزه با افرادی که مقاصد سوء دارند نیز بسیار مهم است و هر قدمی که در این راه برداشته می‏ شود، حسنه و پاداش خواهد داشت؛ به همین سبب از شما نیز تقدیر می کنیم که این نقش را به عهده دارید و خداوند نیز این نعمت را به شما داده است.
وی گفت: نیروی انتظامی باید این فرصت مغتنم خدمت به مردم و نظام و دین را غنيمت بداند؛ بنده بايد از شما و همکاران شما تشکر ‎کنم که چنین فعالیت‎هایی را انجام داده‏ اید و امیدواریم که این تلاش‏ ها ماندگار باشد و بتوانید شأن اين شهر و اين مملکت اسلامی را حفظ کنید .
captcha