راهیابی 20 خوزستانی به مسابقات قرآن شاهد و ایثارگر کشور
کد خبر: 3626772
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷

راهیابی 20 خوزستانی به مسابقات قرآن شاهد و ایثارگر کشور

گروه فعالیت‌های قرآنی: 20 برگزیده مسابقات قرآن خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان خوزستان در بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن بنیاد شهید کشور شرکت می‌کنند.

علی حمادی مسئول دارالقرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان اعلام کرد: براساس اعلام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور مرحله کشوری مسابقات قرآن جامعه شاهد و ایثارگر از 26 مردادماه تا 2 شهریورماه در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات بیست‌ونهمین دوره خود را تجربه خواهد کرد، گفت: 20 نفر از برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآن خوزستان به مرحله کشوری این مسابقات اعزام می‌شوند.

به گفته حمادی مسابقات آقایان از 26 تا 29 مرداد برگزار می‌شود و از خوزستان 11 نفر از آقایان در گروه‌های مختلف ایثارگری در این مسابقات حضور می‌یابند. زمان برگزاری مسابقات بانوان نیز از 30 مرداد تا 2 شهریور است و 9 نفر از بانوان برگزیده مرحله استانی خوزستان در این رویداد کشوری حضور خواهند یافت.

یادآور می‌شود؛ مرحله استانی بیست‌ونهمین مسابقات قرآن شاهد و ایثارگر خوزستان ۳۱ فروردین در دو بخش کتبی و شفاهی در رشته‌های قرائت(ترتیل، تحقیق)، حفظ(۵ جزء، ۱۰ جزء، ۱۵ جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن) مفاهیم و و تفسیر قرآن کریم برگزار شد.

captcha