کد خبر: 3632990
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷

برگزاری مسابقه اقامه نماز در ادارات فردیس

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان فردیس گفت: به منظور ترویج اقامه نماز در سطح ادارات شهرستان مسابقه نماز در شهرستان فردیس برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن رضا قربانی، مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان فردیس در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهارکرد: در راستای ترویج فرهنگ اقامه نماز در سطح شهرستان، ادارات و مراکز فرهنگی مسابقه اقامه نماز در فردیس برگزار می‌شود.
وی افزود: این مسابقات در قالب برنامه‌های مهیج و با نشاطی همچون انیمیشن، وبلاگ نویسی طراحی، ارائه طرح گرافیکی،کانال تلگرامی و نرم افزارهای مربوط به گوشی موبایل به انجام خواهد رسید.
این مسئول بیان کرد: افرادی که تمایل به شرکت در این مسابقه را دارند آثار خود را تا 20 شهریور ماه سال‌جاری آماده کرده و به ستاد تحویل دهند.
قربانی خاطرنشان کرد: برترین این آثار به اجلاس سراسری نماز که در استان هرمزگان برگزار می‌شود ارسال می‌گردد.
وی با تأکید بر اینکه استقبال از این مسابقه بیانگر میزان همکاری مردم در اقامه نماز است، افزود: ستاد اقامه نماز فردیس در نظر دارد در راستای افزایش انگیزه و استقبال از منتخبین در شهرستان نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.
مسئول ستاد اقامه نماز فردیس در پایان خاطرنشان کرد: طبق فرامین رهبر معظم انقلاب هدف از این برنامه مقابله با آسیب‌های اجتماعی و حضور این مبحث مهم در فضای اجتماعی به منظور مقابله با جنگ نرم در این رابطه است.

captcha