پوستر وسایت جشنواره کالای ایرانی، گامی به سوی بالندگی رونمایی شد
کد خبر: 3634039
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷

پوستر وسایت جشنواره کالای ایرانی، گامی به سوی بالندگی رونمایی شد

گروه اجتماعی: با حضور مدیران عالی استان و نماینده ولی فقیه و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از پوستر و سایت جشنواره کالای ایرانی گامی به سوی بالندگی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا)ازقم، جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم دیشب اول شهریور با حضور آیت‎الله سعیدی نماینده ولی فقیه در استان، مهندس صادقی استاندار قم، حجت‎الاسلام والمسلمین ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، دکتر حیدری سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان قم و مدیران عالی استان در استانداری قم برگزار شد.
آیت‎الله سعیدی در این مراسم ضمن نکوداشت هفته دولت بر لزوم تلاش هرچه بیشتر و مجدانه و جهادگونه فعالان اجرایی کشور در دولت جدید تاکید کرد.
همچین در این مراسم حجت‎‏الاسلام والمسلمین ذوالنور، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز بر لزوم استفاده بهینه از فرصت‎های علمی و فرهنگی از جمله فضای مجازی تاکید کرد.
در این جلسه که با موضوع فضای مجازی برگزار شد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم که دبیری این شورا را به عهده دارد به بیان مباحثی در خصوص فعالیت‎های این شورا در زمینه تدوین راهکارهای بهینه سازی استفاده و حمایت از فعالان فضای مجازی و همچنین تولید محتوا پرداخت.
گفتنی است در پایان این جلسه، به همت جهاددانشگاهی واحد استان قم، از پوستر و سایت جشنواره «کالای ایرانی، گامی به سوی بالندگی» رونمایی شد.
جشنواره کالای ایرانی، گامی به سوی بالندگی، با هدف بالابردن سطح آگاهی مخاطبان نسبت به  ظرفیت‌های موجود در استان قم و فرهنگ سازی در زمینه مصرف کالای ایرانی، برگزار شود؛ طرح جهاددانشگاهی استان قم با عنوان "جشنواره کالای ایرانی، گامی بسوی بالندگی"  در شورای فرهنگ عمومی استان قم ارائه شد و مورد اقبال اعضای شورا، آیت الله سعیدی رئیس شورا و مهندس صادقی استاندار قم قرار گرفت و جهت اجرا در استان مصوب شد.
جشنواره کالای ایرانی، گامی به سوی بالندگی در بخش های هنری شامل پوستر، کاریکاتور، نقاشی، عکس و کلیپ، بخش ادبی شامل خاطره نویسی، بخش شبکه های اجتماعی و بخش ویژه شامل ایده برتر با در محورهای جشنواره شامل: مصرف کالای ایرانی، تولید کالای ایرانی، عرضه کالای ایرانی، کارآفرینی و الگوی مصرف (بهینه مصرف کردن) است و  زمان دریافت آثار از 15 شهریور تا 30 مهر خواهد بود.
captcha