به گزارش خبرگزاري بينالمللي قرآن(ايكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومي فرماندهي انتظامي فارس، احمد احمدی، رئیس پلیس راه شمال استان فارس از واژگونی یک دستگاه مینیبوس در خرمبید خبر داد و گفت: 13 کارگر معدنی بر اثر حادثه واژگونی یکدستگاه مینیبوس، مصدوم شدند.
وي گفت: بنا به نظر کارشناسان پلیسراه، علت واژگونی این خودرو، بیتوجهی راننده به جلو بوده است.
يادآور ميشود، شهرستان خرمبید در شمال استان فارس، بیشترین تعداد معادن استان فارس را در خود جای داده است.