پوستر هفتمین جشنواره تئاتر البرز رونمایی شد
کد خبر: 3638803
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴

پوستر هفتمین جشنواره تئاتر البرز رونمایی شد

گروه فرهنگی: پوستر هفتمین جشنواره تئاتر البرز با حضور اصحاب فرهنگ و هنر رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، علی خیلدار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، 14شهریور در مراسم رونمایی از پوستر هفتمین جشنواره تئاتر استانی البرز بابیان اینکه جشنواره تئاتر استانی البرز از ۲۵ لغایت ۲۸ شهریور در سطح استان البرز برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در روزهای اخیر شاهد موفقیت‌های خوب و رشد چشمگیر در حوزه تئاتر استان البرز بودیم.
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: راه‌یابی سه اثر به جشنواره بین‌المللی آئین سنتی، موفقیت در جشنواره رضوی و موفقیت گروه دف جوانان در مسابقات دف کشوری ازجمله این موفقیت‌ها محسوب می‌شود.
وی با اشاره به اینکه سهم البرز در عرصه هنر بیش از موارد یادشده است که در این مسیر راه طولانی را پیش روداریم، افزود: بدون شک روزهای توأم با موفقیتی را برای استان در بخش فرهنگ و هنر شاهد خواهیم بود.
در ادامه ابراهیم شریفی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز یادآور شد:  ۸۷ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر استانی البرز ارسال شد که از این تعداد ۲۲ اثر به مرحله بازبینی راه پیدا کردند.
وی تصریح کرد: در حال حاضر شش اثر به نام‌های «مکبث»، «دریازدگی»، «مصائب امیر»، «چای شیرین با شکر هم نخورده»، «آقا لیلا» و «سیندرلا» به مرحله نهایی جشنواره تئاتر استانی البرز راه یافتند.

captcha