یادمان‌سازی با «تکه تکه‌های قلب من با تو ای حسین»
کد خبر: 3650693
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
حاجی ابراهیمی خبر داد:

یادمان‌سازی با «تکه تکه‌های قلب من با تو ای حسین»

گروه جامعه: مدیربرنامه محصولات فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری از اجرای طرح «تکه تکه‌های قلب من با تو ای حسین» خبر داد و گفت: در این طرح یادمان زائران پیاده‌روی اربعین به صورت پایلوت در تبریز ساخته می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین امیرمسعود حاجی‌ابراهیمی، مدیربرنامه محصولات فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اجرای طرح «تکه تکه‌های قلب من با تو ای حسین» ویژه زائران پیاده‌روی اربعین خبر داد و گفت: این طرح برای اولین بار به صورت پایلوت در شهر تبریز اجرا می‌شود.

وی تشریح کرد: در این طرح بیش از 3500 زائر حمل کننده کاشیهایی هستند که نشان از بیعتی با سیدالشهدا خواهدبود. این کاشی‌ها به همراه زائران به کربلا برده و سپس به شهر تبریز برگردانده می‌شوند و در یک نما و مبلمان شهری در گلزار شهدای تبریز در ابعاد تقریبی 90 متر به یادگار نصب خواهد شد تا سندی زیبا برای یادآورد تعهدی باشد که این زائران با سیدالشهدا(ع) بسته‌اند.

حجت‌الاسلام حاجی‌ابراهیمی افزود: کلیات طرح پس از تصویب در کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین توسط مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت آل طاها طراحی و تولید شده است و قرار است پس از انجام در تبریز و در صورت دستیابی به اهداف طرح، در سایر شهرها نیز اجرا شود.

captcha