مسابقه خاطره‌نگاری تبلیغی با موضوع اربعین برگزار می‌شود
کد خبر: 3657422
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸

مسابقه خاطره‌نگاری تبلیغی با موضوع اربعین برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مسابقه خاطره‌نگاری تبلیغی با موضوع اربعین برگزار می‌شود و طلاب زائر اباعبدالله الحسین علیه السلام می‌توانند تا پایان آذر‌ماه آثار خود را با محوریت خاطرات اربعینی ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قم، حضور طلاب و مبلغان در پیاده روی اربعین بسیار اهمیت خواهد داشت و با توجه به شور و حماسه حسینی  و موجی که در پیاده روی اربعین اتفاق می افتد و خدماتی که به زائران حسینی در این حرکت عظیم جهانی داده می شود، می تواند عاملی باشد تا اتفاقات، سوژه ها و خاطرات نابی  مشاهده شود.
طلاب و مبلغان می توانند با ثبت و خاطره نویسی اربعینی، این خاطرات را به جهانیان عرضه کرده و در انعکاس این حرکت عظیم اثر گذار باشند.
یکی از راهکارهای پرشور کردن و ایجاد موج عظیم جهانی در جهت باشکوه تر نمودن  پیاده روی اربعین ثبت خاطرات اربعینی است که بسیار می تواند بر مخاطبین اثرگذار باشد. و لذا پیاده روی اربعین بهترین فرصت برای معرفی سید الشهدا به جهانیان بوده و یکی از راهکارهای حفظ ابعاد مختلف اربعین و نشان دادن جلوه های عظیم این حرکت، ثبت وقایع و خاطرات اربعینی خواهد بود.
مبلغان، می توانند نکات و خاطرات تبلیغی از این سفر به یاد ماندنی را تا پایان آذر ماه از طریق سایت بلاغ ارسال کنند تا از جوایز ویژه مسابقه خاطره‌نگاری بلاغ در بخش خاطره نویسی اربعین بهره‌مند شوند.
در ضمن این مسابقه برای عموم طلاب و مبلغان حوزه‌های علمیه سراسر کشور آزاد خواهد بود.
captcha