به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از همدان، آیتالله غیاثالدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان امروز در مراسم مسابقات قرآن منطقه یک کشور قوه قضائیه بیان کرد: در روز رستاخیز قرآن به عنوان شاکی از بی توجهی افراد در عمل به احکام آن شکایت خواهد کرد.
آیت الله طه محمدی با بیان اینکه باید لحن قرائت قرآن چنان باشد که قلبها در جذبه کهربایی آن تلطیف و روحانی شود گفت: علاوه بر تکریم، قرائت خوب و تفسیر قرآن باید به نکته نکته آیات قرآنی عمل نمود تا امکان نجات و شفاعت قرآنی فراهم گردد.
وی عجین شدن با قرآن را عامل کمالات و کرامات انسانی دانست و عنوان کرد: در زمان هجوم فتنهها تنها پناهگاه و شفاعتگر قرآن است.