پاسخگویی به سؤالات شرعی در حرم علوی
کد خبر: 3664404
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰

پاسخگویی به سؤالات شرعی در حرم علوی

گروه بین‌الملل: بیش از 60 مبلغ دینی در بیش از 38 ایستگاه پاسخگویی به سؤالات شرعی پذیرای زائران حرم امام علی(ع) به مناسبت سالروز رحلت نبی مکرم اسلام(ص) هستند.

استقرار بیش از 38 ایستگاه پاسخگویی به سئوالات دینی در آستان علویبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس علوی، «شیخ عبدالساده الجابری»، رئیس بخش امور دینی آستان مقدس علوی(ع) در این باره گفت: بخش امور دینی فعالیت‌های متعددی را به مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت نبی مکرم اسلام(ص) انجام داده که یکی از آنها برپایی بیش از 38 ایستگاه پاسخگویی به سؤالات شرعی در داخل صحن امام علی(ع)، صحن فاطمه الزهرا(س) و در ورودی‌ها و خروجی‌های نجف اشرف است.

وی افزود: این بخش همچنین اقدام به انتشار و توزیع ویژه‌نامه‎‌هایی در ارتباط با سالروز رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و دیگر کتب و منشورات آستان علوی میان زائران کرده است.

جابری در پایان از سازماندهی نحوه ورود و خروج دسته‌های عزاداری از صحن علوی، اقامه نماز جماعت در رواق ابیطالب(ع) و صحن فاطمه زهرا(س) به عنوان دیگر فعالیت‎های بخش امور دینی آستان علوی خبر داد.

گفتنی است، امروز(27 آبان) در عراق بنا بر فتوای آیت‌الله سیستانی مصادف با 28 صفر؛ سالروز رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و امام حسن مجتبی(ع) است و شهروندان عراقی به همین مناسبت در مناطق مختلف، محافل عزا برپا می‌کنند/.

 
استقرار بیش از 38 ایستگاه پاسخگویی به سئوالات دینی در آستان علوی

استقرار بیش از 38 ایستگاه پاسخگویی به سئوالات دینی در آستان علوی

ایستگاه‌های پاسخگویی به سؤالات شرعی در حرم علوی + عکس
captcha