حماسه 9 دی پاسخی قاطع به فتنه‌گران بود
کد خبر: 3677715
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱

حماسه 9 دی پاسخی قاطع به فتنه‌گران بود

گروه سیاسی: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: مردم ایران در حماسه 9 دی ماه سال 88 با بصیرت پاسخی قاطع به دشمنان و فتنه‌گران دادند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، حجت الاسلام علیرضا کرمی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در همایش بزرگداشت حماسه نهم دی که در مصلی فردیس برگزار شد، با بیان اینکه در فتنه سال ۸۸ سران فتنه دلیلی برای اقدامات خود نداشتند، اظهار کرد: پس از برگزاری انتخابات پرشور سال ۸۸ دشمنان اسلام آشفته شده بودند و به همین منظور فتنه‌ای در کشور به راه انداختند.
وی در ادامه با بیان اینکه بازخوانی فتنه ۸۸ موجب آگاهی مردم می شود، عنوان کرد: وظیفه ماست که در جامعه روشنگری داشته باشیم.
این مسئول با تاکید براینکه ملت ایران اسلامی در روز نهم دی نشان دادند که پای ارزش‌های انقلاب هستند، افزود: این وظیفه ماست که نگذاریم کسی در مقابل قانون ایستادگی کند. مردم مهم‌ترین سرمایه‌های انقلاب هستند و باید در آگاهی‌بخشی درجامعه توجه ویژه داشته باشیم.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) با بیان اینکه نظام سلطه برای از بین بردن جمهوری اسلامی از فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها استفاده می‌کند، تاکید کرد: هدف اصلی آن‌ها تسلیم نظام است اما نمی‌دانند که مردم بصیر ایران پای آرمان‌های امام و انقلاب ایستاده‌اند.
وی علت فشارهای موجود در کشور را خیانت برخی افراد در کشور اعلام کرد و گفت: جلوگیری از اشرافی‌گری سیاسی موجب پیشرفت کشور می‌شود. نباید بگذاریم که برخی افراد به خاطر دنیاطلبی، داشته‌های کشور را با دشمنان معامله کنند.
کرمی فساد اقتصادی را یکی از تهدیدهای کشور دانست و گفت: بی‌تدبیری مسئولان در برخی موارد موجب ولنگاری فرهنگی شده است و تنها با کار جهادی کشور پیشرفت می‌کند.
وی با اشاره به اهمیت یادآوری جریان فتنه ۸۸ در جامعه، خاطرنشان کرد: این فتنه توسط شیطان بزرگ ایجاد و با هدف براندازی اصل نظام هدایت شد. آن‌ها با بهانه انتخابات برخی افراد ناآگاه را به خیابان‌ها کشاندند برای اینکه به اهداف پوچ خود دست یابند.
این مسئول با اشاره به هتک به حرمت امام حسین(ع) در عاشورای ۸۸ توسط فتنه‌گران، بیان کرد: مردم بصیر کشور هنگامی که دیدند به اعتقاداتشان توهین می‌شود طی یک اقدام جهادی به خیابان‌ها آمدند و از نظام و رهبر خود حمایت کردند و در زمان کوتاهی آتش فتنه آن‌ها را خاموش کردند.

captcha