مطالبات مردم به حق است اما در فضایی امن نه با اغتشاش
کد خبر: 3678280
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴

مطالبات مردم به حق است اما در فضایی امن نه با اغتشاش

گروه سیاست: مسئول بسیج دانشجویی همدان با بیان اینکه مطالبات مردم به حق است گفت: امروز نباید هر کسی که در خیابان به این اوضاع اعتراض دارد را فتنه گر بدانیم اما اعتراضات امروز توسط عناصر منافقین در حال مدیریت است.

طیب فریادرس، مسئول بسیج دانشجویی همدان در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از همدان، ضمن بررسی جریان‌شناسی فتنه‌های شکل گرفته در طول انقلاب اسلامی بیان کرد: درگیری اصلی انقلاب در طول 38 سال با جریان‌های غربی و تفکر لیبرال است، این تفکر از 250 سال گذشته بعد از جنگ ایران و روس و بعد از عهدنامه ترکمنچای خلأیی در کشور ایجاد شد که مشکلاتی وجود دارد.
وی ادامه داد: عده ای در این مشکلات راه حل را پناه بردن به غرب می‌دانستند که از سر تا نوک پا غربی شوند و عده‌ای معتقد بودند که باید روی پای خود بایستند، بین این دو تفکر همیشه اختلاف و بحث وجود داشته است و در برهه‌هایی موجب بروز مشکلاتی شده است.
فریادرس به ماجرای سال 58 و دولت بازرگان اشاره کرد و گفت: منشأ مشکلاتی که در ماجرای ریاست جمهوری و نخست وزیری به وجود آمد لیبرال‌گرایی بود و در سال 68 نیز که جریان عزل قائم مقام رهبری پیش آمد آیت‌الله منتظری کنار گذاشته شد چراکه نفوذی بود که برای منافقین از طریق بیت وی در انقلاب ایجاد می کرد امام(ره) در نامه ای که به آیت‌الله منتظری نوشت گفت « شما انقلاب را به دست لیبرال‎ها می‌سپارید» که در ماجرای سال 68 هم جریان منشأ لیبرالی داشت.
وی اشاره‌ای به صحبت‌های امام(ره) داشت و گفت: امام (ره) می‌گوید «به زودی از دست تربیت یافتگان غربی آزاد نخواهیم شد».
فریادرس اشاره‌ای به ماجراهای فتنه 88 داشت و گفت: در این جریان هم لیبرال‌گراهای غربی که دم از آزادی و دموکراسی می‌زدند مشخص شد که نه تنها به هیچ کدام از این دو موضوع قائل نبودند بلکه به مقدسات اسلام و امام حسین توهین کردند.
این مقام مسئول با بیان اینکه مشکلات اقتصادی ناشی از تفکر سرمایه داری است خاطرنشان کرد: ناکارآمدی تفکر «سرتا پا غربی شدن» در کشور خود را نشان داده است و تنها راه علاج مشکلات، اجرایی کردن اصل اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به اینکه مطالبات اقتصادی مردم به حق است اضافه کرد: مطالبات جوانان در خصوص مشکلات اقتصادی و بیکاری به حق است و امروز نباید هر کسی را که در خیابان به این اوضاع اعتراض دارد را فتنه گر بدانیم.
وی ادامه داد: اما این افراد معترض که امروز در خیابان ها هستند توسط عناصری چون صهیونیست،سعودی ،امریکا و منافقین در حال مدیریت هستند.
مسئول بسیج دانشجویی با بیان اینکه مطالبات مردم به حق است متذکر شد: مطالبه گری به حق است اما افرادی که به ارزش‌ها توهین می‌کنند و بیت المال را از بین می برند به دست منافقین رهبری می‌شوند و این اعتراضات فرصتی شده تا از آن سوء استفاده کنند.
فریادرس با بیان اینکه خاستگاه این اعتراضات صحیح است عنوان کرد: راهکار اصلی رفع این مشکلات برگشت به اقتصاد مقاومتی است بحثی که رهبر معظم انقلاب از سال گذشته مکررا بیان کردند و سیاست‌های این اصل را در اختیار مسئولین و نمایندگان مجلس قرار دادند.
وی با اشاره به اینکه تحقق مطالبات اقتصادی در فضای امن و آرام اتفاق می افتد یادآور شد: فضای راهپیمایی بدون مجوز باید برداشته شود هیچ جوانی در فضای آشوب بر سرکار نمی رود، بلکه باید در مسیر قانونی و در فضایی آرام بدون ایجاد اغتشاش پیش رفت که مطالبه رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال جوان خواسته‌ افراد دلسوز به نظام و بسیج دانشجویی است.
مسئول بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه مسئولین باید به درد مردم رسیدگی کنند بیان کرد: چه نمایندگان مردم در مجلس و چه مسئولین دولتی از نزدیک به مشکلات مردم رسیدگی کنند، در فضاهای کارگری حضور پیدا کنند چراکه مطالبات مردم به حق است.

captcha