دیدار حجت‌الاسلام شهیدی با ایثارگران در جیرفت
کد خبر: 3679363
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱

دیدار حجت‌الاسلام شهیدی با ایثارگران در جیرفت

گروه جهاد و حماسه: نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده‌های شهدا و ایثارگران در شهرستان جیرفت دیدار کرد و در گفت‌وگویی از ساماندهی 560 گلزار مطهر شهدا در استان کرمان خبر داد.

دیدار حجت‌الاسلام شهیدی با ایثارگران در جیرفت

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی روز جمعه 15 دی ماه در سومین روز از سفر خود به استان کرمان، وارد شهرستان جیرفت شد و پس از حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدای این شهر، با جمعی از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران دیدار و گفت‌وگو کرد.
وی با حضور در منزل آزاده و جانباز «حسن سالاری» با تقدیر از فداکاری‌های ایثارگران گفت: همه مسئولین و مردم قدردان جانفشانی های شما عزیزان هستند و رهبر معظم انقلاب بارها بر لزوم دیدار و سپاس‌گزاری تمام مسئولین از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تأکید داشته‌اند.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: بیشتر آزادگان سرافراز کشورمان علاوه بر آزادگی، به درجه رفیع جانبازی نیز نائل شده‌اند، زیرا تا آخرین توان و با آخرین گلوله‌های خود شجاعانه در برابر دشمن مقاومت کرده‌اند و دشمن پس از مجروحیت، قادر به اسارت آنها شده است.
آزاده و جانباز «حسن سالاری» نیز در این دیدار به بیان خاطراتی از دوران اسارت و مبارزات آن دوران پرداخت.
حجت الاسلام والمسلمین شهیدی همچنین در دیدار با جانباز 70 درصد علیرضا حاجبی گفت: آسایش، آرامش و سرافرازی کشورمان بدون شک مدیون زحمات و فداکاری‌های شما عزیزان است که در سخت‌ترین شرایط از همه چیز خود دست کشیدید و برای نجات کشور سلامتی خود را از دست دادید.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: شما هم ثواب جانبازی را دارید و هم اجر شهادت را خواهید داشت و در واقع شهدای زنده هستید و همسر شما نیز بدون شک در اجر شما سهیم است.
وی در دیدار دیگری با خانواده شهیدان غلامرضا و محمدرضا مقبلی گفت: شما خانواده‌های معزز شهدا و تمام ایثارگران ذخیره‌های گرانقدر کشورمان هستید.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در گفت‌وگویی خبری در جیرفت در خصوص وضعیت گلزارهای مطهر شهدا در استان کرمان گفت: در استان کرمان بالغ بر 860 گلزار مطهر شهدا وجود دارد که تاکنون حدود 560 گلزار به صورت کامل ساماندهی شده‌ و عمده گلزارهای باقی مانده گلزارهای کوچک و چند مزاری هستند که ساماندهی آنها پس از تأمین اعتبار با همکاری دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود.

captcha